![]() |
Den 17e Juni ska alltså den nya mjukvaran till iPhone släppas med en mängd nya funktioner, mobilen kommer bli fulländad till slut!
Frågan är om de släpper den nya mjukvaran kl 00.00 inatt eller om det är amerikansk tid de går efter? Jag sitter gärna och babblar lite om telefonen nu tills tolvslaget då vi får se om det kommer eller ej. Nedräkningen börjar nu! :) |
Jag tippar på att de släpper ca 06:00 - 08:00 San Francisco-tid :)
|
Några trevliga funktioner som kommer är:
Klippa & Klistra (bild och text) Kan använda mobilen som modem! Stereo bluetooth Push notifikationer i program & mkt mer |
Citat:
|
Jag skulle tro att den kommer klockan 12.00 ungefär svensk tid imorgon.
|
Någon som vet hur det var förra gången de uppdaterade? Kanske inte var lika mkt liv då iofs
|
Citat:
|
Nåväl inte många pratglada, 4 minuter kvar :)
|
Citat:
|
aDonis > Sorry, gå o lägg dig, när du vaknar så har du bara ett fåtal timmar tills den är släppt ;)
|
Vafan! Buhuuuu! Godnatt då! :(
|
Iphone är perfekt, förutom en SAK.
MULTITASKING! Visst, det snackas om Push, men jag tvivlar skarpt. Blir kanske man får ja*lbre*ka och köra backgrounder för multitasking. Sitter uppe en stund till och hoppas på 3.0.. Mvh |
Har ni koll på när iPhone 3G S kommer till sverige?
EDIT "iPhone 3GS kommer börja säljas den 19:e Juni i USA men vi i Sverige får vänta till den 9:e juli." - iPhoneInfo |
Citat:
|
Fortfarande ingen uppdatering...Någon annan som kanske haft turen?
|
Nej, inte här heller...
|
Nu får de ge sig, klockan är ju tom mer än 12 på västkusten i USA!
|
Citat:
EDIT: http://discussions.apple.com/thread.jspa?t...hreadID=2039821 Räkna med ikväll... |
Citat:
Har kört med 3.0 ett tag och helt ärligt, så mycket bättre är det faktiskt inte, enda som jag verkligen använder är tethering som funkar kanon. |
Ett litet tips. Ni som har köpt era iphones genom Telia kan ju vara beredda på att snart låsa upp telefonen för gott för 300 kr genom Telia. Läste att det var efter tolv månader man kunde låsa upp den genom dem.
Så slipper ni åtminstone köra Yell0wsn0w, ni som inte vill ha Telia. Till skillnad från AT&T där man aldrig kan låsa upp den för gott. |
Citat:
|
Citat:
|
Gizmodo hade 3.0 uppe för några minuter sedan men tog bort det ganska snabbt.
|
Citat:
|
Citat:
Jag har haft Tele2 tidigare och jag fick sitta still i fönstret för att få någorlunda hyfsat täckning utan att samtal bryts. Plus att Telias support verkligen fungerar när man väl behöver dom. |
Citat:
Telia: Lite dyrare, lite bättre... Begin the flaming... |
Citat:
Telia är aningen dyrare men är utan tvekan värt pengarna. Jag kan surfa "överallt", slipper uppleva låg täckning med brus/hack under samtal, tjocka väggar är inget hinder, behöver inte oroa mig när jag är ute på landet... |
Nej nu börjar jag bli trött på att vänta, kl 19.00 lovade dem ju!
|
Klockan är väl 10 på västkusten i USA nu så man tycker de skulle släppa den nu. Men det förvånar mig inte om de väntar till lunch, dvs 21.00 här.
|
NU KOM DEN!
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
|
Varför tar det så lång tid att tanka!!!??? :(((( MUUU WOHOHOH ok calm down
|
Första som ska testas: TETHERING!
|
Kul att snacka med sig själv?
|
Citat:
|
Citat:
Nedladdat & uppdaterat :) |
vem fan bryr sig?
Gå och häng i kommentarsdelen på idg.se eller något... |
Citat:
|
Citat:
Det jag sett fram emot mest är faktiskt riktig MMS (swirly hade sina brister), AD2P stödet & ÅÄÖ på tangentbordet... Det är en telefon & inget annat... |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:10. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson