![]() |
Hej,
Någon som kan hjälpa mig att byta username från detta till Innocast? Mvh Robban |
Detta ær jag också intresserad av.
|
Citat:
|
Nej, digitalunit ;)
|
Jag fick jaga admin i några dagar tills jag fick ett nick bytat!
Efter 5-6 PM/E-mail till alla admin startade jag en tråd som heter Byt mitt nick. Som jag "pumpade" en gång om dagen tills jag fick det bytat. Tog 3 dagar tror jag sen fick jag det bytt! Good luck guys! |
Eternal, jag vet inte jag.. hade du gjort så på ett forum jag driver så hade du nog fått en varning :)
Men tack før tipset ;) |
Citat:
|
Citat:
|
hehe ;)
Det ær før øvrigt FredrikNas som jag vill ha som username, om någon vænlig admin skulle førbarma sig øver detta. Anledningen ær væl att man inte var helt lika klartænkt 2006, nær man blev medlem :) jag valde att registrera det kontot på wn.se nu, så ingen får før sig att jævlas :) Edit # 77, Eternal, nej tyværr så tar jag øver i Juni, så all cred till David Axelsson før ansiktslyft :) Men jag har helt klart planer før sidan :) |
Vill minnas att det fanns en tråd för de som ville byta användarnamn. Hur som helst så böt Mats mitt användarnamn för något år sedan, men han verkar inte ha varit aktiv i forumet sedan december 08 :rolleyes:
|
Även jag har försökt få tag på Admin för att få nicket bytt.
Reggade det här kontot för något år sedan, och Mini_G känns inte direkt aktuellt längre. Vore jätte schyst om någon kunde byta mitt mot MRosenson. Stort tack. |
Citat:
|
Va bra va bra:D
Jag har velat ha mitt bytt till evomedia, mitt företag hette förut ctsmedia men det är bytt sen länge. PM ade några admins men inget hände ville inte göra en tråd om det hela men nu när det finns en tråd skulle det vara skitchysst om någon kunde byta mitt nick till evomedia Tack på förhand:D |
Stort tack för hjälpen den som nu bytte mitt användarnamn! :)
|
Jag vill gärna ha RickardP istället för detta gammla nickname. Har försökt PM:a flera men ingen som gjort något eller svarat.
|
Citat:
Med andra ord så vill jag att mitt konto "novocain" får namnet FredrikNas, och att det konto som per idag heter FredrikNas blir raderat när det är klart. MVH Fredrik Näs Edit: hm ser ut som ni gjorde tvärtom, och ändrade mitt nya konto till mitt gamla användarnamn? Edit 2, ni ändrade visst på båda :) så fint, tack så mycket Case closed :) |
Fungerade ju fint ;)
|
Verkligen finfint och supersnabbt! Uppskattas varmt!
|
Nu har jag bytt evomedia, innocast, FredrikNas och RickardP.
Ha gärna ert gamla nick i signaturen ett tag, så att man vet vilka ni var. / Alexander |
Kan jag få byta nick till Netikett?
|
Citat:
|
Citat:
http://www.webmasternetwork.se/f7t2261hl-st0.html |
Citat:
Skämtåsido. Jag skulle vilja, jag vet; förlåt för att jag är jobbig, till OskarG eller Oskar G. Skulle gilla versalerna i namnet. Tack på förhand! |
Tackar för namnbytet!
|
Jag skulle vilja byta namn till Jesper D om det skulle gå för sig!
Tack på förhand. |
Tack så mycket!
|
Skulle vara tacksam om du kunde byta mitt namn till "Alan"
|
Jag vill ändra mitt till Netikett
Tack... |
ojoj, nu kommer alla vilja byta sitt Nick :D Hur många medlemmar har WN?
|
Jag vill heta Avamia istället för detta. Tack!
|
Jag vill behålla mitt.
|
Jag kan inte annat göra än att instämma med föregående talare;
även jag behåller gärna mitt användarnamn. |
Jag byter gärna till Erik Stenman, tack.
|
Blir bara rörigt det här =(
|
Skulle verkligen uppskatta att få mitt utbytt till
tomas70 så snart det är möjligt. Stort tack på förhand. |
Nu har vi bytt klart för juni!
Ha era gamla användarnamn i signaturen ett tag. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:47. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson