![]() |
Hej,
Följande domän ska avyttras: Byt Bostad . se Länk med trafikinfo: http://www.sis-index.se/analys/Byt Bostad . se Domän är registrerat av privatperson. Registrerat hos: SEDirekt.se Köparen står för överlåtelsekostnader - dock oklart vad det kostar med SEDirekt.se samt möjlighet att byta registrar. Eventuell kod på hemsida kan erhållas "as is" om så önskas. Vid eventuella frågor eller erbjudande så är det bara att skicka ett PM. Domänet står till försäljning till 29/5 dock kan det avslutas tidigare om erbjudande accepteras innan. |
300kr bjudet.
|
Nån som vet vad den avgiften ligger på? Hittar ingen info ang. detta...
|
Hittade följande på SEDirekt.se
Citat:
|
Isf bjuder jag 400kr :]
|
500kr bjudet.
|
600kr bjudet.
|
Är det bara domänen som skall bort, eller är det hela sajten?
Jag bjuder 1000 kr |
Initiellt är det domänen som avyttras dock medföljer all kod frontend, backend, databas samt medlemsregister, i och med att jag ej har någon nytta av denna.
Notera att all kod m.m ingår "as is". |
Hej, jag bjuder 1200:-
|
emporia: fick du nått svar från SEDirekt? :)
|
Bjuder 1300 kr
|
Jag bjuder 1500 kr.
|
Citat:
|
Enligt SEDirekt.se kundtjänst ändrar man bara ägaruppgifter i domänhanteraren så skall faktura vid förlängningsdagen gå till den som är registrerad som ägare - så överlåtelse enligt dem är kostnadsfri.
|
Har erhållt bud på 2500 sek via epost
|
Hej igen,
jag kan gå upp till 3.000:- |
Har erhållt förfrågan angående klargörande av sluttid - sluttid sätts enligt följande:
29/5 med klockslag 20.00 Notera att anbud efter 15.00 29/5 skall anges i tråden för att klargöra vem som erhåller domänen, tid baseras på tidpunkten när svar(tråd) är skapad då eventuella pm eller epost ej kanske kontrolleras. |
Domänen förlängs inte vid en överlåtelse och det kostar således ingenting.
Edit: Lycka till med budgivningen, helt klart en domän med bra potential! |
Citat:
|
3200kr bjuder jag
|
Överlåtelse initierad med vinnande budet från webbsajter
|
Opps, missade jag sluttiden?
Jag kan öka med 500:- Proxybidding hade varit nice... |
Citat:
|
Har du fått betalt och gick affären igenom?
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:13. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson