![]() |
Tycker människors reaktioner i "Ballar av stål" säger det mesta. Några passande citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
Jag tycker det är skitkul. Bästa på länge på svensk tv.
|
Citat:
Mitt inlägg gick visst ganska lätt att feltolka ser jag i efterhand =) Det syftade mest på de personer (män givetvis) som blir riktigt förbannade. |
Brittiska originalet är hästlängder bättre... Svenska versionen känns mest patetisk i jämförelse. Tycker jag.
|
Såg en bit av skiten idag.
Springa runt med en lövblås och blåsa på folk och inne på kontor. Förstår inte riktigt humorn i det. @ztream - Jag kan komma och blåsa runt inne på ditt kontor och se hur kul du tycker det är. |
super roligt är det programmet.
hnn - Pm:a mig om du vill åka till mig och göra de. kan vi fixa skulle ju varit kul :) |
Citat:
Jag förutsätter att filmteamet erbjuder sig att städa upp efteråt. |
Jag tror ett öppet, analytiskt sinne och förmågan att sätta sig in i hur människor tänker och fungerar är ganska nära förknippad med humorn. De som beter sig som idioter i programmet är ju sådana som saknar självinsikt och är besatta av ett idrottslag, sig själva, sitt arbete eller något annat och inte kan tränga igenom sin lilla bubbla.
|
Älskar soneby citysport:D
|
Visst var det kul när han attackerade en reklambyrå med anställda som skrattar åt det - men tjejen på cafét som blev utsatt under en längre period såg inte så road ut precis.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Dom på reklambyrån skrattade först, men sen när han blåste ner ännu mer saker så blev han i princip utsparkad. Jag tror inte café personalen och deras gäster tyckte det var speciellt roande att någon kommer och trakasserar en på det viset. |
Soneby är kul, helt utan hämningar.
|
Citat:
Men vi alla har olika humor :) Kaninkokerskan gillar jag dock inte samt bitterfittan från Lund. |
Taskigt dåligt är det. Det enda som har hållit kvalité hittills, där det gäller program av den typen är "Ursäkta Röran".
|
Kvarteret skatan är det bästa svensk tv visat
|
Såg förhandsvisningen, såg ut att vara barnsligt... japp jag brukade digga sådant förut, har kommit i insikt att jag är intelligentare än Jackass och liknande humor.
Sådan humor är torfitig och destruktivt. |
Citat:
http://www.metro.se/2009/05/18/39197/balla...t-var/index.xml |
Citat:
Räknar man t ex matematiker som intelligenta så bör väl således matematiska skämt klassas som intelligenta skämt (om det nu krävs att man har läst mycket matte för att förstå dem)? Jag har dock ingen aning, detta var mer som jag tänkte högt :) |
Citat:
|
Har inte tittat så mycket, har sett en del klipp på youtube. En del saker är ju , man kanske inte skall ta det för allvarligt. Särskilt inte det med rida på byggarbetare genom att hålla dem i tutten.
Ursäkta röran byggde om , är lite kult eftersom den är blev stoppad. Fanns några saker som var kul där. Men skall man reta högvakten, då skall man springa fram dumpa ett okänt foremål framför vakten och skrika bomb, några KTH:are gjorde en sådan grej utanför riksdagshuset för några år sedan vilket jävla liv det blev. Annars tyckte jag Helt Aperpå var jävlig bra, med dom där dockorna dom hade.. Så varningtexten : Ni bör inte göra som skrivs ovan, slottet är ett skyddsobjekt, det är nervörsa 19 åriga värnpliktiga som vaktar slottet, men dom är nog snabba på att dra undan skyddsluckan på MaskinPistolen , men dom kan ta fel på ordningen, så skjuter varnings skottet sist och inte först som står i VaktB.. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:31. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson