![]() |
Inget eget lager, jobbar med dropshipping. Våra leverantörer sköter logistiken. Vi ligger väldigt bra till med våra keywords på sökmotorerna.
För mer info så kontakta mig. Pris: Bud (6-siffrig) adress: kontor[s]lan[d]et.[se] Hälsningar Kevin |
URL?
|
Citat:
|
Bjuder 1 kr.
Intäkter? Utgifter? |
Du har PM
|
du har pm
|
Senaste bud jag har fått är på 105 000 SEK.
Vill även komplettera uppgifterna ovan med att sidan hade en omsättning på ca 5 000 000 förra året, dock så är omsättningen långt ifrån (lägre) den summan i år men ändå... Hör av er för mer info. Hälsningar Kevin |
Jag sätter här en slutdatum (2009-04-16) Kl 12.00 vilket det finns tillfälle att lägga bud till.
Hälsningar Kevin |
7 månader?
|
Citat:
|
Hej!
Jag vill först och främst tacka för all intresse ni alla har visat när det gäller försäljningen av sidan och även passa på och informera er att budgivningen går ut om några timmar d.v. kl 12.00 idag den 16/4. Senaste budet ligger på 105 000. Lite info om sidan: Försäljning den här månaden t.o.m dagens datum: 60 000 SEK Försäljningen hittils i år 190 000 SEK Vinstmarginal: ca 20% Antal reg kunder: 1187 Går att kontakta mig på kevin.t[i]r@kont[ors]landet.se eller 040-781 70 Hälsningar Kevin |
Vad beror dippen från 5 miljoner i omsättning till ca 750.000 (prognos) ?
Det är ett ganska kraftigt fall. Är vinstmarginalen 20% på produkterna eller själva vinstmarginalen totalt (ganska många som blandar ihop)? |
Hej alla,
Den här försäljningen är aktuell igen då det blev ingenting av det sista budet jag fick in. Det som har hänt sen sist är att försäljningen har börjat öka igen och ligger just nu på ca 400 000 i år. Hör av er om ni har frågor. Hälsningar Kevin |
Jag får mail där ni undrar angående sista budet. Det är 105 000 som gäller fortfarande.
Hälsningar /Kevin |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:54. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson