WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Kontakta Crystone (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=36060)

Wobbert 2009-03-31 14:54

Hej hej.

Finns det någon här som har någon epostadress som går att använda för att få kontakt med Crystone. Mailar man deras kundtjänst så får man information om att epost-adressen är avstängd och att man ska använda ett formulär på deras hemsida. Försöker man använda fomuläret på hemsidan så krashar det.

Tacksam för svar.

M.V.H. Wobbert

hnn 2009-03-31 15:17

Ring dom?

hnn 2009-03-31 15:20

2 bifogad(e) fil(er)
Citat:

Originally posted by hnn@Mar 31 2009, 14:17
Ring dom?
Tillägg till min post

Wobbert 2009-03-31 15:32

Det skulle jag kunna göra men då jag bara har en telefon av mobil karaktär i min ägo så blir det lätt några hundralappar som ryker om man ska prata med kundtjänst. Därför skulle jag föredra att kunna framföra mitt ärende skriftligen.

allstars 2009-03-31 15:33

Jag har för mig att om man loggar in i kontrollpanelen kan man använda ett formulär där, men är inte hundra.

Wobbert 2009-03-31 15:40

Tack för tipsen. Verkar inte finnas något formulär där dock tyvärr. Jag är Neno-kund så jag loggar in i gamla Neno-kontrollpanelen. Det finns en supportsida men där hänvisas man till http://www.crystone.se/Support/ och försöker jag använda formuläret där så krashar sidan..

Server Error in '/' Application.
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

xpower 2009-03-31 15:55

[email protected]
[email protected]
[email protected]

Wobbert 2009-03-31 16:02

Tackar så mycket. Det var högst hjälpsamt. Jag drar iväg ett mail.

/Wobbert

Wobbert 2009-03-31 18:59

Jag vill bara skriva att jag fick fantastiskt bra service av Crystone när jag fick tag på dem.

Nu sitter jag här och är mycket nöjd och glad :)

webbaccess 2009-03-31 20:46

Citat:

Originally posted by Wobbert@Mar 31 2009, 14:32
Det skulle jag kunna göra men då jag bara har en telefon av mobil karaktär i min ägo så blir det lätt några hundralappar som ryker om man ska prata med kundtjänst. Därför skulle jag föredra att kunna framföra mitt ärende skriftligen.

Jag skulle verkligen inte vilja ha din minuttaxa om det lätt drar iväg i hundralappar... När jag har pratat med leverantörer osv med 077 nummer så blir det inte så dyrt... jag använder min mobil dagligen och till många betalnummer och ligger på ca 600 i månaden i samtalsavgifter

Adestro 2009-03-31 22:37

Citat:

Originally posted by webbaccess@Mar 31 2009, 20:46

Jag skulle verkligen inte vilja ha din minuttaxa om det lätt drar iväg i hundralappar... När jag har pratat med leverantörer osv med 077 nummer så blir det inte så dyrt... jag använder min mobil dagligen och till många betalnummer och ligger på ca 600 i månaden i samtalsavgifter

Varför inte skaffa ett flat-rate abonnemang om du kommer upp i den summan...?

Wobbert 2009-03-31 23:38

Citat:

Jag skulle verkligen inte vilja ha din minuttaxa om det lätt drar iväg i hundralappar... När jag har pratat med leverantörer osv med 077 nummer så blir det inte så dyrt... jag använder min mobil dagligen och till många betalnummer och ligger på ca 600 i månaden i samtalsavgifter
Ok, jag kanske tog i lite men billigt blir det inte.. Med minuttaxa på 2,49 och samtalet kanske tar 20 minuter med uppkoppling, kötid o.s.v. så är det ju i alla fall en 50-lapp. Kanske inte jättemycket pengar men jag sparar hellre min 50-lapp och drar iväg ett mail i stället.

Adestro 2009-03-31 23:53

Citat:

Originally posted by Wobbert@Mar 31 2009, 23:38

minuttaxa på 2,49

Gissar på Telia?

Wobbert 2009-04-01 05:47

Njae, Comviq kontant kompis. Nästan alla mina vänner och släktingar har samma ab. så vi ringer gratis till varandra. Ringer så gott som aldrig andra mobiler eller fasta nätet.

Danielos 2009-04-01 09:41

Men jag håller med Wobbert, man ska inte behöva ringa ett modernt internet företag, än mindre faxa :P
Dom borde tvärtom tom erbjuda att man kan ringa till dom med skype.

Själv ringar jag aldrig och spenderar runt 100kr/halvår på mobilräkning

webbaccess 2009-04-01 13:00

Citat:

Ursprungligen postat av Adestro
Citat:

Ursprungligen postat av Wobbert
minuttaxa på 2,49

Gissar på Telia?

Jag har Felia, men jag betalar bara 69 öre per minut.....

Adestro 2009-04-01 18:01

Citat:

Originally posted by webbaccess@Apr 1 2009, 13:00

Jag har Felia, men jag betalar bara 69 öre per minut.....

Det finns en del gamla abonnemang kvar där folk betalar flera kronor i minuten. Jag misstänkte att det rörde sig om ett sådant.

empty 2009-07-06 20:52

Behöver komma i kontakt med någon ansvarig för GRID på Crystone, detta verkar komplett omöjligt!

Så om någon har tips eller liknande hör av er!

(Har provat ringa samt mailat adressen jag fick.. kontaktformuläret fungerar inte heller.

acidflash 2009-07-12 06:45

Har du testat [email protected]?


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson