![]() |
Hej Allihop,
Tänkte kolla om det finns intresse för en WN-träff i Göteborg? MVH Fredlund |
Jag skulle vara sugen på dessa träffar, men då jag är inbiten amatör, så..
|
Japp så klart det finns.
|
Jag är med!
|
Absolut!
|
Citat:
|
I'm in!
|
Kunde vara trevligt, om man hittade en lucka :)
|
Do it.
|
Jag är på!
|
Behöver inte bli så avancerat, spika en tid och plats.
|
Jag skulle ju gärna varit med, men jag är ju 15 år bara. Men vi kan ju alltid ta en träff om 3-4 år då jag har växt i åldern lite ;)
|
Citat:
|
Citat:
Men då undrar säkert mina föräldrar, vart skulle ni och dom dära killarna på den hemsiadn träffas? Ehhm mamma, i en lokal ehm i Linnégatan haha ;) |
Vad roligt att det finns så många WN:are i götet :)
Tycker vi får kika vidare på detta och styra upp något. |
Skulle vara trevligt även om också jag känner mig som en glad amatör :-).
|
jag är på!
|
Jag är på, det tar 1,5 timmar för mig att köra till Göteborg.
|
Jag kan eventuellt vara på, men vad är tanken kring vad som ska göras då? :)
|
Det låter helt klart intressant.
|
Bara bestämma någon dag och tid då?
|
Citat:
|
Vore kul med en träff för göteborgare.
Egentligen är det bara att hugga en tid. Uteservering är väl klockrent nu? |
Delirium ligger ju alltid varmt om hjärtat? Vi tar en snabb headcount och ser hur många intressrade det finns så bestämmer jag ett datum?
|
Citat:
|
Får 15 åringar vara med? haha.
|
Citat:
|
Citat:
|
I regel få man planera lite på vilka ställen man bör dra till beroende på åldersgrupp, handlar även om vilken tid.
Normalt så är det inga problem om man är i grupp, men finns ju vissa ställen senare på kvällen som det är totalt kört på. Men någon får väl sätta ett datum, var i gbg hela förra veckan. Bor väl i regel där några månader om året, även inga problem åka ner. Bara någon tar tag i att planera att datum. |
Tror ni inte att jag som 15åring skulle börja känna mig lite utstött med er 20-50 åringar? hehe.
|
Citat:
Skulle jag suttit med folk som pratar fotboll i en hel kväll skulle jag känna mig rätt utråkad och utanför då jag inte är något sportintresserad. Men det har inte med ålder att göra. Frågan är väl man kan vara på så bra ställen bara. CONDECO är ju rätt trevligt, dom har även rättigheter. Brukar vara där rätt mycket när jag är i GBG. Så om folk vill ha kaffe så finns det, eller så kan man även ta en flaska vin eller öl. Så lite valmöjligheter där. Nackdelen är att det oftast är rätt mycket folk så svårt få plats med en hög personer, finns iofs 3 st CONDECO i GBB. Bishops Arms är rätt mysigt med, bara man går dit innan kl 20 är det lungt. Vakten kommer efter 20 i dörren. Annars är der 23 i åldergräns. Nackdelen är att det är rätt mycket folk där med. Annars är det optimala om man vill ha plats så kan man ta radisson sas eller något. |
Citat:
|
Citat:
|
Är lungt om du hänger med in före kl 20, så länge du inte tänker gå ut och röka då kan det bli jobbigare att komma in igen.
Men i regel är sådana ställen rätt fullt efter den tiden med, alla fall på helgdagar. För egen del spelar det ingen roll på vad för ställe man väljer, vill dock inte ta på mig ansvaret att bestämma eller planera något. Dock ett bra tips kanske skulle vara om man bokade ruckmans vid nya varvet, mysigt ställe direkt vid havet. Om det är fint väder kan man alltid fika på botaniska trädgården under dagen, nackdelen är att det är rätt fullt där med vissa tider. |
Någon som har varit på WN träff i GBG innan? hur brukar det gå till? Vad snackar ni om? .. Vill gärna ha lite information :)
|
Citat:
Pratas om allt, finns inte så mycket info. |
Citat:
|
Minns inte vad som pratades om, var väl allt möjligt.
Vi kan ta en WN träff ihelgen nu när man ändå är i GBG igen :P |
Blev de något av detta?
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:23. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson