![]() |
Såg loopias erbjudande och skrattade lite smått.
Citat:
|
Även Binero och Surftown kör ett liknande upplägg. Rätt så fantasilöst egentligen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Kan jag få tillbaks min spade nu? |
Fanns det verkligen någon som använde Spray som webbhotell?
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
Nix. Alla är lika tråkiga och förutsägbara. Lika barn leka bäst som sagt. Citat:
|
Vi kom inte på något bättre. Vi har inte din oändliga intelligens och ditt outtömliga förråd på geniala marknadsföringsidéer.
Förlåt Jonathan och förlåt Internet. Men vi skrattar hela vägen till banken för att vi var först. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
I min värld så betyder "Vi kom inte på något bättre" istället "De riktiga människor som tyckte det var en rolig idé med en sprayburk och som garvar tillsammans på kafferasten". Skillnaden är stor. Med en sån där löjlig info i profilen så måste jag uppföra mig, utan den så kan jag säga vad jag vill. |
Citat:
PS. Kan inte du skänka mig din kristallkula i födelsedagspresent, den verkar se så mycket klarare och längre in i framtiden än vad andra tekniker ens kan drömma om. |
Jonathan: Kan du inte dela med dig av vad som skulle vara så mycket bättre då? Jag har funderat och kommer inte på något som skulle vara särskilt mycket bättre. Att dela ut fliers på stan känns inte som något bra alternativ.
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag uttryckte en personlig åsikt om de kampanjer som Loopia, Binero och Surftown kör just nu. För det blir jag påhoppad av representanter för Loopia och Surftown. Intressant. Om en annan användare på WN hade gjort detsamma, hade ni agerat likadant då Bergman och Gabor?
Jag har redan förklarat varför jag inte tänker föreslå några alternativa och mer intressanta/effektiva upplägg. Att min förmåga till det ifrågasätts, ja, det visar egentligen bara på bristande kunskaper. Inget illa med det, jag förutsätter att Gabor inte sysslar med omvärldsbevakningen på Surftown. |
Citat:
...efter att ha kollat på de olika webbhotellens erbjudanden så måste jag nog säga att Ballou och Loopias ser bäst ut. |
Jonathan, du formulerar meningarna så att de är till lite väl stor fördel för dig själv.
Jag jobbar inte inom branschen men såg det ändå som att du inte uttryckte en personlig åsikt utan hoppade på företagens kampanjer och precis som många andra så känner jag "put up or shut up", det är enkelt att sitta på sidan och klaga för att sen hänvisa till att man inte ska "föda någon annan" men jag tror inte att dina idéer är så banbrytande att Loopia mfl skulle kunna profitera på dem år efter år. |
Citat:
|
Citat:
Citat:
Jag har dessutom inte ifrågasatt din förmåga, mer uttryckt en önskan om att du kommer med lite konstruktiv kritik istället för att bara sitta och gnälla. Vem som helst kan påstå att någonting är dåligt, det intressanta är ju ifall man kan förklara varför. Det är knappast så att vi begär detaljerade planer på hur vi ska göra det nästa gång. |
Citat:
|
WN <3
|
Haha, det är nästan så man får lust att bojkotta både herr Sulo, Loopia och Surftown för all framtid på grund av sandlådebeteendet i den här tråden.... Väx upp.
|
Är jag den enda som tvekar på att Jimmy Bergman verkligen jobbar på Loopia? Han verkar skum. :unsure:
|
Citat:
|
Citat:
|
Kan bara instämma i att det börjar bli tråkigt att i stort sett alla trådar hamnar i sandlådan.
|
Citat:
Sandlådenivån på WN är enormt trist. Det är mycket tack vare det som jag inte längre är så aktiv här. |
Citat:
|
Vilket bråk om att lyckas få dom stackars webbhotellkunderna, dock så vill ju säkerligen kunderna byta till något bättre.
Vissa kanske borde varit först ut med reservkraft istället för massa kampanjer. Och är väl inte konstigt om alla försöker locka till sig Spray kunder, man ja det är väl lite fantasilöst. Pengarna är inte det viktigaste för kunderna i detta fallet som första mål. Ballou är dom stora vinnarna, frågan är mer hur många kunder dom klarar av att få utan allt går helt åt helvete. Inte så lätt ta emot flera tusen nya kunder på en kort period och samtidigt klara support, drift och stabilitet. |
Citat:
|
Citat:
|
jorå, dom låter folk från #wn ftp:a över grejerna för 50kr / timmen patrik :D
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:03. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson