![]() |
DN.se har fått sig ordentlig ansiktslyftning som enligt mitt tycke är riktigt bra.
|
Se där ja, Ja man kan ju åtminstonde säga att det är bättre än vad många andra nyhetssidor är.
|
Imponerande snabb.
|
lite bättre blev det, dom skulle tagit i lite mera så kanske likstämpeln hade suddats ut helt. typ moderniserat logan
|
Ooh, nice :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Gillade tidigare designen mycket.
Men hastigheten och den tydliga fördelnigen på den nya sajten väger mer. |
När jag laddar in den i IE8 så laddas den in så jag ser den, sen blir det helt vitt..
Men när jag switchar till kompatibelitetsläget så funkar det.. Den var snygg! |
Gillar! Spec att artiklarna får så mkt plats på "artikel-sidan", samt "RSS-boxen" med senaste rubriker uppe till höger.
Dock så behövs mer spacing, större rubriker, mer bilder och fler artiklar på framsidan.. |
Tycker att DN har lyckas riktigt bra med en mycket mer stilren design som gör det enklare att hitta på sidan.
|
KUL!
Mina favoriter är Metro och SvD när det gäller att jobba mycket med stora via ytor med lättlästa typsnitt och inte för mycket variation. Skäckexemplet är aftonbladet som är totalt oläsbart. Tycker det var snyggt med "sektionstopparna" typ "Piratebay inför rätta" det blev snyggt utan padding,att dom "tar" hela utrymmet. Ni har också lyckats bäst av alla att integrera annonser snyggt. Röda "tråden" blev också otroligt snygg, jag kanske velat ha någon mörkare nyans vit på "submenu" för att visa det, men det ser ok ut :) |
Tycker faktiskt att det var bättre när den flöt till vänster men den nya designen överlag föredrar jag.
|
Det märks att folk börjar anpassa sina sajter efter Widescreen.. och det gillar jag! :D
(Centrerat) |
gillar den. känns som man sneglat lite på cnn.com
|
inte lika mycket reklam som på andra konkurrenter.
Vitt och rent, I Like |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:20. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson