![]() |
Är det någon här som vet var man kan få tag i en reklam-/kampanjkod för Google AdWords nuförtiden? Alltså utan att skaffa ett nytt webbhotell eller börja prenumerera på en tidning eller dyl. Fick ett erbjudande om 500 kr tidigare, tror det var när jag började köra AdSense, men det erbjudandet är inte giltigt längre.
Har du tillgång till en kod nu som du inte behöver eller kan använda? Skicka gärna PM isf. |
Citat:
PMa gärna Tack |
Lite sent kanske men här är en på 600 kr: 75VE-H4TL-DKGA-3FHW-2TA först till kvarn ...
|
Har en på 750 pix. Någon som är sugen?
|
Citat:
|
Har en på 500 kronor.. någon intresserad?
|
Jag har 3 st på 500 kr/st. Kontakta mig om någon är intresserad.
|
De funkar enbart om man inte skapar nytt konto/ inte använt kupong tidigare?
|
Här kan man få 750kr: http://www.googlekampanj.se/seb/
|
Jag har en på 750:- pm:a om intresse finns.
|
Lite offtopic men någon som har koll på "gratis" annonskoder till Facebook, myspace, bling, etc, etc, etc. Brukar ju dyka upp med jämna mellanrum!?
|
Finnes och önskas
Jag har en på 500 som jag vill bli av med, kan inte använda den eftersom jag använt från samma ställe.
Byter gärna! Eller säg till om du vill köpa/sälja... |
Google Adwords Kuponger
Jag har två kuponger.
1st 500 SEK 1st $50 USD. Hör av er vid intresse! |
Gör ett klassikt trådlyft... :)
har precis skapat ett konto och är också intresserad av en kupong om någon har över eller om någon har ett tips! ;) |
Länken för SEB funkar inte längre :/ När man har fyllt i sökord står det "Ett fel uppstod,försök igen" hela tiden. Spelar liksom ingen roll vad man än fyller i för sökord så dyker texten upp. Finns det inga andra kampanjer likt SEB?
|
Detta undrar jag med, vore trevligt med en ny kupongkälla
|
Har en 750kr som ska användas före 31 Dec. Först till kvarn via PM.
|
Igen har någon kod?
Ingen kod som är tillgänglig?
|
Kupong på 750:- kr.
5W2Q-J7VA-78PT-VBSW-L9F2 Först till kvarn. |
Citat:
|
Har har du en till Marcus,
Update: kollade och den jag skrev innan är inte använd... |
Har en på 500 svenska enkronor, PM om intresse finns!
|
Citat:
Citat:
|
hej
har ni google adwords kod? skicka pm så får vi komma överännes, vh |
Hade uppskattat att få en adwords kod!
Mejla mig gärna på [email protected] Som tack kan du få en länk eller så. |
6LH2-S4VW-5GHU-2YYP-QQVS
6LH2-HZ4X-SMQ6-BNRC-J8M2 Båda är på 750 kr. Om du använder någon av dem så förväntar jag mig en insättning på minst 100 kr till Läkare utan gränser. |
Jag har fortfarande (i princip) obegränsat med kuponger (750kr). Däremot så börjar jag få onda ögat av Google för att det inte är nyöppnade konton som jag ger dom till.
Så har du ett nyöppnat konto så fixar jag gärna! |
Citat:
|
En till på 750 kr: 6G2U-9JMR-532K-Z4B6-Q9M2
Samma som tidigare, du som använder den sätter in minst 100 kr till Läkare utan gränser Plusgiro: 900603-2 Bankgiro: 900-6032 |
750 kr: 6G2V-42CB-DPS2-B6Z8-ZRBJ
Gör något schysst för någon. |
1000 kr: 3644-2TQE-EZK4-X3VB-SWY
1000 kr: DANN-74GR-MZLG-WW76-X68 Hjälp en tant över gatan. |
750SEK: 6G2U-Q442-AGAF-BJ9W-AWRS
*insert funny text* |
Den här tråden har inte så mycket med sökmotorpositionering att göra...
|
Någon som sitter på en AdWords kupong på 750/850 eller 1 000kr? Skulle vara väldigt tacksam för en kupong, PM:a gärna!
|
750SEK: LKTN-E5A4-F52F-8TYB-MSS
Seså, ruva inte på era kuponger tills dom går ut :) |
Citat:
I Swedbanks nyhetsbrev från 2011-11-15 hittade jag följande kampanj; Citat:
För att få din värdecheck behöver du alltså ringa in till Google och säga att du vill komma igång med din annonsering. Be dem skicka värdechecken till din e-postadress. Fotnot: Jag registrerade mig som företag och fick 1 500 kronor, ifall det var ett tillfälligt fel eller att företagare får mer vågar jag inte svara på. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:21. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson