![]() |
Tänkte det skulle vara intressant att veta hur många/vilka av oss som ska till Dreamhack? Är vi många nog för att det ska vara värt mödan skulle vi ju kunna anordna nån liten träff nån av dagarna. Skriv gärna synpunkter på idén, samt ifall ni kommer. :)
edit: Sitter i d-hallen/bord 13/plats 35 och halva 33. :) |
Jag ska dit som vanligt
|
Nej tack. Klarar mig utan cola och svettiga gamers :)
|
Själv skall jag varafysiskt aktiv hela helgen. :)
Jag har knappt en lugn stund. |
Fan jag hade velat dra dit men pengarna kommer inte förens på Måndag... :(
|
Förstår inte poängen i det hela, varför vill man sitta tusentals personer i en hall med sin dator och spela dygnet runt ?
|
Citat:
När en var 13år fanns det inget bättre än att träffa 200-talet människor som hade liknande intressen och humor på en skön nivå. Film och musik fyllde förrådet för några månader framöver... Idag är det ingenting en själv skulle orka med. |
Citat:
|
Citat:
Förstår inte poängen i det hela, varför vill man samlas tusentals personer på en äng och elda, sjunga och bygga saker dygnet runt ? Communities på webben: Förstår inte poängen i det hela, varför vill man sitta tusentals personer vid sin dator på en webbplats och umgås dygnet runt ? Familjeresor: Förstår inte poängen i det hela, varför vill man åka tusentals personer till en helt annan plats med sina nära och kära och kolla på andra människors vardagsliv dygnet runt ? Livet: Förstår inte poängen i det hela, varför vill man samlas miljontals personer på en planet med sina behov och leva dygnet runt ? |
haha emilv. bra svar :)
|
Jag ska dit, tredje gången gillt.
I somras träffade jag Patrikweb, så DH är en kul liten mötesplats. |
Blir inget Dreamhack igår, tyvärr. Och att åka dit på sommaren är uteslutet, 10.00datorer genererar för mycket värme.
|
DreamHack är en självklarhet, ett måste i allas liv. Fjärde gången för mig. :)
|
Jag är här! (Plats D13:35)
|
Jag är här, rad D62.
|
Citat:
|
Citat:
Miljontals? Miljarder är det faktiskt tom numera =) |
Citat:
Är ni så chamriga där? :) |
Haha, ska komma från en korkad blondin.
Men proppar i sig panpizza stämmer ju, då billys är här och säljer. Men är väl inte negativt på något sätt. Även om det finns betydligt vettigare mat att köpa om man vill. Men ja det finns vissa personer som borde lära sig vad en dusch är men ändå ingen större fara. Men beror lite var man placerar sig. |
|
Citat:
|
Blondie kan ta sig.
|
Ne fan nästa DH ska jag åka till. Verkar vara riktigt soft.
|
Jag tycker ju tvärtom att musiken borde vara högre. FYI så sitter jag 15m till vänster om tower.
|
Det är ju underbart med hög musik, en del av Dreamhack ju. Mys! Btw, dhgame.. någon som klurar på det eller? :o
|
Citat:
|
Livet:
Förstår inte poängen i det hela, varför vill man samlas miljontals personer på en planet med sina behov och leva dygnet runt ? Passande svar till Han som inte gillade DH :D haha. |
DH är livet, allvarligt!.. yes. dhgame = hackertävlingen.. seriöst.. fattar noll av det.. hjälp!
|
Citat:
|
En fråga bara, på DH är man vaken 24/7 i 4 dagar eller sover folk?
|
Citat:
Eller vila ögonen lite. |
Eller om man är lite vettig så sover man på hotell.
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag kör laptop så nej jag lämmar inte kvar den när jag sover, men tror det är rätt lungt men dumt att chansa.
Fast vill ligga slö surfa lite i sängen alltid med så rätt värdelöst att ens lämmna kvar den av någon anledning. |
Citat:
|
Finns alltid idioter som snor möss och musmattor och sådant, visst att laptop ska försvinna är ju rätt stor med kanske.
|
Jag satt bredvid en kompis och sen lämnade vi bara platserna en åt gången. Sov gjorde man 2 omgångar på 3-4 timmar på tangentbordet. Hade dock en kudde emellan. Sedan lite godnattmusik headsetet också.
|
Bara och köpa ett stöldlås till laptopen och sätta ihop med platsen man sitter vid, om man är orolig för att något försvinner.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:41. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson