![]() |
Som topic lyder så säljer jag ett administrationssystem för bilhandlare.
DEMO: http://eckan.be/bilsida Funktioner: Lägga till ny bil med info , bilder .... ta bort bil lägga till extra bilder för bilar, ta bort bilder, ändra sidor, osv osv prova själva.. enkelt att modifiera om man vill det. adminlösen: admin systemet är byggt i php / mysql bjud i tråden bara publika bud. startbud 100:- minsta budökning 100:- slutdatum anges då det börjar trilla in lite bud . tack för mig :) OBS har du inget vettigt att tillföra tråden eller budgivningen så håll det för dig själv.OBS |
kan tillägga att de tre (3) senaste bilarna hamnar på förstasidan (och självklart i bilhallen)
|
Är verkligen intresset så lågt?...
|
Kan ju vara för att det inte är speciellt bra.
Tycker administrationen var otroligt krånglig. |
xcs101:
Ett annat problem kan vara bristen på marknad. De flesta bilhandlare har idag lokala system. De som inte har de jobbar direkt mot någon av de 34.251 st bilsidor som finns på nätet. |
200 kr bjudet
mil antalet hamnar konstigt på vissa annonser , går det att fixa ? kan man lägga till kalenderfunktion på bokade tider ? |
jaha , har betalat in 200 kr den 7 december och fortfarande inte sett röken av sidan som xcs101 lagt upp till försäljning.
får ta och kolla vilka åtgärder som kan göras för denna blåsare. |
Citat:
|
Citat:
|
-> biokonsult . Jo , men vann budet för 200 ;)
-> tartareandesire . Håller med fullständigt. Sen vill man ju stödköpa från forum man är delaktig i t ex så handlar jag mycket från Nordichardware och Sweclockers ( är flitig läsare där :) |
har skckat dig scriptet men men jag skickar det väl igen då
ta resten via pm om det inte dykt upp. |
Kul att det verkar lösa sig....... :P
|
Bekräftar att jag fick den 16:51 idag , hade mailat Victor 2 gånger innan utan svar.
Victor, jag vill gärna ha scriptet ( sidan ) och .psd filen som du lovat nedan citerat den 6 dec. Har fått en med _old filer samt annat om vmobilar.se "Hej du får med .psd filen. jag vill ha pengarna på följande bankkonto. skickar .rar och SQL fil samt .psd bank: swxxxbxxx clearing: 81xxxx kontonummer: 97xxxxxxxxxxx " hälsningar Josef |
KOLLA DIN MAIL ta resten via PM som sagt. Då detta rör dig och mig , ingen annan?
Mvh |
jag upprepar mitt senaste inlägg med vad du har lovat till mig innan köp, skickat på din privata mail också.
hälsningar Josef |
Detta verkar onekligen inte gå rätt till. Både med i denna aspekt som förekommer i tråden plus att jag har vetenskap om att denna redan är såld till en viss kompanjon för mer än en månad sedan.
|
OBSERVERA att han inte säljer detta scriptet exklusivt, utan han säljer det som kopior, och det är ett flertal personer som redan har det och använder det.
|
PMa din mail... men det ska då inte blivit ngt fel där inte ... så löser vi detta
|
men om man säljer det i flera kopior så får man ju inte göra det enligt reglerna? Jag lade upp en liknande annons men det plockades bort?
|
Allt är skickat (flera gånger om), är det något mer så ta det via PM eller mail.
|
Fatal error: Call to undefined function register_sidebar_widget() in /customers/eckan.be/eckan.be/httpd.www/wp-content/plugins/most-popular-posts/most-popular.php on line 49
|
såg att denna tråd levt vidare sen jag var här sist :)
xcs101 - > har du svårt med mail , så borde du sluta koda ;) jag har fortfarande bara fått ett mail (den utan .psd fil) det enda du har till svars är att jag skall kolla mail eller pm vi lägger ner allting istället och önskar dig lycka till |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:58. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson