![]() |
Hejsan alla!
Tänkte kolla ifall det finns intresse för en design jag gjort som lek/test till goplay. Då den inte kommer användas av goplay och jag själv har inte tiden att programera upp den till något annat så ser jag ifall designen kan få någon som har tiden och kunskaperna som krävs för att få igång något fint. Sidan finner ni på http://www.pixelroom.se (markerad GOPLAY) Logotypen och namnet goplay säljes ej då det inte är jag som ägare! Startbud: 2000:- Köp nu: 3000:- Bud tas via PM |
Men fan då! Äntligen lite kvalite på designerna som cirkulerar här! bra jobbat Pixly!
|
Citat:
"men fan vadå?" Tackar. Hoppas fler tycker det och intresse finns att köpa den! |
Kan man få se lite mer av designen än den lilla bilden? Ser bra ut från det lilla jag såg.
|
Citat:
|
har fått en del mail angående intresse, dock inga bud lagda än så länge!
|
Har ju vart klantig och inte satt ett slutdatum, vi kör slutdatum imorgon fredag, 20:00
|
designen finns fortfarande inte såld, fortfarande till salu!
|
Var den uppkodad och klar?
|
Nej det är bara .PSD än så länge kan koda upp den mot några extra hundralappar beroende på vad slutpriset hamnar på!
|
går till första som bjuder 1500:- eller mer!
|
Sänker köp nu pris till 1500:- alltså ingen budgivning! Denna måste bort!!!
Kom med erbjudanden på sidan, vad som helst. Tar jag det så tar jag det! |
tar emot skambud, men anser jag att det kanske är lite för lite så kan jag avväga att sälja, lägg era bud vad ni avser designen vara värd
|
Ingen som tycker denna är värd någonting alls, 950 har tittat men ingen intresserad!?
|
Citat:
Gnällfaktorn verkar med andra ord vara bra mycket högre n köpfaktorn... |
Koda den så ökar nog chansen att du får den såld.
|
Citat:
|
tack kalasboll.
då jag nu åker bort kommer jag inte kunna bli nådd lika enkelt och därmed sänker vill jag gärna få denna såld idag. |
Jag tycker att 3000 är ett väldigt högt pris.
1000:- låter rimligare, enligt mig. Designen är stilren och nice men som sagt är 3000 är för mycket. |
fortfarande till salu, går till första seriösa budet som kommer in!
|
Citat:
|
Citat:
Snygg design, ska ta en funderare på den. |
Citat:
|
fått skambud på 500.-
|
SÅLD! dock ej för skambud
|
Grattis, hoppas du fick bra betalt!
|
det får köparen själv berätta om han vill!
|
Köparen nöjd.
Duktig designer och priserna som diskuterades i denna tråden är inget att snacka om. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:37. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson