![]() |
PGA att det blivit för mycket webbplatser i portföljen så måste vissa säljas, och nu har turen kommit till Skickaenpuss.se.
5000kr kostade systemet, och skulle bli glad om man fick de pengarna tillbaka, men förstår att det är svårt. Har det senaste året marknadsfört den på webben, och viss statistik kan fås per mail. Hör av dig med ett bud! |
Värst vad du "köper" många system för 5000kr.
|
Är detta ett skämt?
|
Citat:
|
Hmm måste var ett skämt eller dålig matte:/
Du säljer 2 system dessa kostade då alltså 5000 styck, så du betalade 10 000 och vill gärna få tillbaka minst det. Annars är det väl 2500 st och du vill få tillbaka minst 2500 kr. Sen kopierar du upp en ny upplaga och vill ha tillbaka minst 5000 kr för det var ju det du betalade för systemet:P Lyckat |
Det verkar onekligen märkligt.
Ta vara på domänen istället och försök knåpa ihop något ordentligt? |
Ett tips är att göra någon sorts sms tjänst så kan man tjäna en hacka :)
|
5000 ? *gäsp*
|
Säljer du även skickaenkram.se och skickaenhemlis.se?
|
Citat:
om du menar skrivenhemlis så är MIN, och den är inte till salu! eller jo.. så klarat den är till salu till rätt pris ;) |
|
Samma script samt att den länkar till sidan gjorde att jag trodde de var samma ägare på sidorna.
|
Båda sidorna är köpta av Nabil, och nej, CTSMEDIA. Jag köpte inte en mall som jag kopierade, utan har köpt båda webbplatserna av Nabil och priset jag sagt är per styck och ingenting annat. Skrivenhemlis.se ägs av Nabil och INTE mig.
|
Jag bjuder 100 kr
|
Några bud?
|
100kr bjudet för domänen iaf (:
|
Ja, men någon tusenlapp iaf vill ja ha.
|
Vad sägs om 5000kr och du får båda sajterna?
|
Är du inte riktigt klok eller?
Nyss skrev du "tusenlapp", och nu är priset helt plötsligt 2500kr? Det va en jävla skillnad. Och hoppas du verkligen inte syftar på mig, för mitt bud är 100kr för DOMÄNEN. Om du vill "pruta" upp det till 5000kr lär du nog få försöka länge ;) (Men mitt bud står kvar) |
någon tusenlapp alltså, dvs inte en. Det är ändå en sänkning på 50% från 10.000kr för båda. 100kr för bara domänen är ej av intresse.
|
Du har haft en auktion ute i två månader och fått in ett bud på 100kr. Ta detta som en indikation på att ingen kan se ett högre värde i sidan/sidorna.
Tänk på att du har få besökare och ett "system" som många här på WN kan knappa ihop på 10min, i kort inget värde =) |
Citat:
|
Alltså ett tecken på att ingen är intresserad, kanske?
Jag vet inte, jag är inte intresserad i alla fall. Mitt tips är att sälja bort dom billigt billigt, inget svårt som sagt att knåpa ihop |
Jag vet då inte vad problemet är. Jag skulle själv inte lägga bud på saker, om jag inte är intresserad.
|
Dom jävlas med dig förmodligen, folk med för mycket fritid, tyvärr.
Jag är annars sugen på domänerna, om dom säljes löst :) |
Antalet varsel ökar för varje dag, så inte undra på att de är många med för mycket fritid. Vad skulle du ge för domänerna då? Är nu bara nyfiken.
|
Så billigt som möjligt för snabbast affär.
|
Nä, är inte intresserad av att sälja bara domänerna, utan var mest nyfiken på vad du skulle ge för dom.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:10. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson