![]() |
Sitter här och har lite smått med semesterångest. Börjar jobba på måndag och känner att jag borde hitta på något, men vet inte vad. Kan tänka mig i princip vad som helst, bara det är något man inte gör i vanliga fall.
Nån som har några kul tips? B) |
Ring och säg upp dig! (något du förmodligen inte gör i vanliga fall eller var en svensson och åk och bada)
|
Grilla käk om du har fint väder.. Du får något att göra samt att man kan inte vara deprimerad på mätt mage ;)
|
jaha, jag börjar in semester nu :) vädret är ju kanon
|
Frisbeegolf! Har börjat med detta på senare tid, och det är riktigt kul.
|
woohoo semester på torsdag, fredag blir det spanien!
|
Tjohoo... jag sitter på färjan ut från Sverige... nu BÖRJAR semestern :)
|
åk ut till smögen ät gott umgås, titta på folk och båtar.
Ta en vända till en djurpark och bli facinerad av djuren. Hyr en sportbil tex av fartbolaget.se och tokkör i någon timme. Sitt på forum och fråga vad man kan göra och gör en site där du presenterar alla förslag |
Ta din tjej eller någon trevlig tjejkompis och boka en spa weekend till polen. Du är borta 3-4 dagar och kommer hem som en ny människa. Jag gillar inte spa egentligen men sist jag gjorde det ändrade jag min uppfattning :)
Vill du ha lite tips på sådana weekend med bra priser, skicka pm |
Sätt igång och planera in någon resa till hösten som du kan se fram emot.. Själv har jag en spännande höst framför mig som avslutas med två veckor i Florida och Fort Lauderdale.. Härligt!
Att jobbet (företaget) närmar sig är tyvärr(?) fakta så varför inte bara låta det vara så mot att istället tänka framåt? |
Börja planera om du skall åka bort någon stans i höst eller en annan årstid, eller bara grilla med din familj och vänner och ha kul.
Själv är min semester redan beställt och betalat för, thailand den 15:e mars och en månad fram |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:16. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson