![]() |
Enligt pollen från försommaren verkar det finnas ett intresse för WN-T-shirts och nu när sommarvärmen har kommit passar det väl bra att kunna inhandla en cool T-shirt.
Adressen är som följer: www.jumper.nu/?show=wn Cirka 15 kr / T-shirt går till WN. Frågor kring ordrar, trycket eller annat som rör T-shirten skickas med fördel till support <at> tryckkraft.se |
Citat:
|
Citat:
|
Så nu har jag handlat, kul ide ;)
Thomas |
*köpt*
|
Är det du som posar Per? ;)
Hoppas allt är lugnt med dig annars, var ett tag sen vi sågs på irc, varför ligger du inte i #webmasternetwork? |
Citat:
Citat:
|
Självklart hänger även jag på tåget och har beställt.
Testar även en "Egen text-tröja" med Lastbryggan.se // Mats |
Det gick fort..
Kommer det fler i storlekarna M & L? :huh: |
Ja, inom en vecka ska vi ha fler M och L upptryckta!
|
Hej!
Nice att ni körde på idén ! :D Men jag gillade inte T-shirten så mycket, eller framsidan var okej men inte baksidan ;) lite tomt. Sen undrar jag varför ni valt SVART som färg, nu när det är typ 35 grader ute i solen kan man ju inte ha en hel svart t-shirt på sig? eller? :D man borde väl kunna få välja färg? :rolleyes: Det är väl möjligt ? :blink: Tack iallafall, jag beställer en t-shirt senare.. :P |
Citat:
Thomas |
Citat:
- lång näsa - |
Japp, beställt jag med!
Kanon! |
Beställde min runt 12-tiden igår. hade min 23 timmar senare! Bra och snabb leverans när man ändå bara betalar 20 SEK frakt...
|
Fick bli den sista XXL till mig då :)
|
Citat:
Thomas |
Så fort det kommer en S eller M så kommer jag att beställa :)
|
Någon som fått sin tröja ?
Vad tycker ni om den. Undra vad man ska ha för size, s eller m :D |
Japp, jag fick tröjan dagen efter jag beställde den!
Jag tycker att det är bra passform, jag är inte så stor i växten (176 cm) och en small blev mycket bra till mig! |
ojoj, jag som bara är 164 :o
Finns inga XS :D |
Citat:
|
Nu finns fler T-shirts att beställa!
|
Din direktbetalning är nu genomförd och ett kvitto har skickats till din e-post. Dina varor levereras inom kort.
weee, snart får jag min med :P |
Nu är M slut igen, suck får tvätta :(
Thomas |
Tomas, var det kvalitéts t-shirt eller bara en vanlig?
|
Citat:
Här är en bild från Tobakstråden , lite svårt att se men WN T-shirten är på, har inte sett några andra medlemmar posta. http://www.webmasternetwork.se/_uload/wnshirt.jpg Thomas |
Nice, jag lär köpa en!
|
grupptrycket gjorde att jag också beställde en =)
|
Byt "Nu kan du glänsa på stranden med en stentuff Webmaster Network-T-shirt."
till "Nu kan du glänsa på LAN-partyn med en stentuff Webmaster Network-T-shirt." Hehe. :D |
T-shirtarna verkar klara tvätten bra ... varken märkt av försvagning av trycket eller kvalitén på tyget, efter ett par tre tvättar sådär. Som Thomas sa är det inte den sladdriga billigaste varianten.
|
Jag verkar alltid vara sent ute.
Har tre gånger blivit snuvad på en M. Per! Resvera en t-shirt till mig nästa gång och skicka ett PM, vill inte bli snuvad igen då det kommer nya! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson