![]() |
Har precis fått in en iPhone 8GB, upplåst, oberoende av operatör och innehar svenska menyer.
Startbud: 2700 Buda på :) |
Ganska korkat med tanke på att det kommer en ny nästa vecka?
|
Citat:
Antar att han helst slipper sådana kommentarer, vilket innebär att svar på denna kommentaren är överflödigt. |
Citat:
Eller så håller du dig on topic och slutar trollar. Bara ett förslag, men du kan ju fundera på det. Tror det hade glatt fler än mig. |
vart står det att de han har är en iphone 3G?
|
iPhone 3G kommer om 2 veckor om jag inte minns helt fel, Telia har kontraktet.
|
Citat:
|
Citat:
Haha, du kanske skämtar men jag chansar. Det Dan menar är att det kanske inte alls är så dumt att köpa en iPhone v1 nu för att 3G:n ändå kommer att kosta över 7000 kr (ungefär) totalt. Eller så har jag ingen koll, men men iPhone rocks! |
Läs det igen så förstår du nog vad jag menade.
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag förstår inte, läst alla inlägg 10 gånger nu (Tredje sessionen sen igår kväll). Vad var skämtet? Om det nu var något.
Sorry för OT. |
HAha @ Telia, över 20k om man tar iMaxi hahaahah säger jag bara. wimpey fått nåt bud än?
|
typiskt telia, allting är dyrt med telia. Dyrt att skicka sms till telia-telefoner, dyrt att skicka från, dyrt att ringa.
Men bäst täckning så jag har telia på min mobil :ph34r: |
Tycker det är ganska oproffisionellt av Telia att länka till Youtube på deras sida. :P
http://www.telia.se/privat/produkter_tjans...entre_storpuff1 |
om du inte fått sålt den testa nischade sajten diniphoneblirminiphone.se enbart iphone relaterad köp/sälj :)
|
Telia borde ju ha kapacitet att göra det själva ja
|
Citat:
ztream menar nog att det uppenbart att det INTE är en 3G-telefon som säljs för det priset! Han ironiserar nog över att hnn inte förstått detta genom att erbjuda honom ett ännu "bättre" pris för en 3G (som ju kommer att vara betydligt dyrare att köpa hos Telia om någon vecka). Han menar nog att denna typ av onödiga och uppenbara kommentarer kvalificerar skribenten till forumtroll om han inte lägger av med dem! |
@ WeaZear: Nepp, jag har inte fått något bud ännu.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:32. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson