![]() |
Säljer www.gb24.se pga tidsbrist.
- Inga intäkter - ca 40 besökade/ månad Alltså inte så mycket att gå på, sidan är dock klar och kan köras igång som en extra tjänst. Pris: BUD MVH Mikael Åkesson |
100 kr (då inklusive domän..)
|
400kr ink domän
|
500 kr
|
Känns som att det finns potential i denna, synd att man inte har tid.
|
Är den skriven i php eller asp?
|
PHP ser det ut som :)
|
Hmmm ... skapade en gästbok och den fungerar inte alls. Kommer inte någon gästbok efter att man lagt in koden efter anvisningar.
|
Kul att se lite intressenter, jag avslutar aktionen den 25/6 01:00
|
Citat:
Hmm gör du allt rätt? inloggad osv? för jag har inga problem |
Fick det att funka nu. Ja, minst sagt var detta inte användarvänligt, så tjänsten skall rikta sig mot folk som inte kan sätta upp eget script. I'm out. Lycka till.
|
Är det meningen att man ska kunna logga in utan uppgifter... eller registrera sig utan uppgifter?
|
Citat:
|
det går att logga in utan att ange något användarnamn eller lösenord... det går att registrera sig utan att ange uppgifter. Testa själv så ska du se.
|
Citat:
|
Hur många gästböcker finns det? Hur många har skapats och hur många är aktiva? :)
|
Citat:
|
1.000 kr inkl domänen.
|
wwww, snyggt budat :D
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Sonec: Jag tycker du skapar mer dåligt ryckte för c4media.se med att sälja sådant dåligt kodad sida, ser fel här och där och jag är nybörjare inom kod och ser sådana fel.
mitt råd till båda parter att du som säljare ändrar säkerheten till en bättre och börjar om budgivningen så att köparen får det skript som han eller hon är värda för priset. Men ni gör som ni vill själva, tänk bara på vad ni som köper den får för. |
Citat:
Självklart kan vi rätta till det, men sidan köptes som den är. Och vi har inte rört koden. Har själv inte provat något. Men nu när du påpekar det har du rätt i det du säger... /Mikael Åkesson |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:12. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson