![]() |
Hejsan,
Tänker nu sälja min webshop, med inriktning på datorer, spel och elektronik. Har haft den i drygt 3år, har inget varulager, för att slippa onödiga kostnader. Dessutom håller det inte när det gäller elektronik, eftersom de blir oftast ute väldigt snabbt. Därav mer vinst. Omsättningen låg på över 1miljon 2006-2006. Och i år halvägs in på året en omsättning på drygt 550.000, varav vinst 120.000kr. Domännamn och webhotell ingår också. Finns inga direkta konstnader förutom webhotellet, och som jag sa tidigare så slipper man lagerutrymme. Detta medför även att du kan erbjuda mycket mer varor! Säljes för jag hade tänkt mig att hitta nya utmaningar, har flera projekt på G! Men får jag inte rätt bud, behåller jag den istället och fortsätter driva den. Vid seriöst intresse kan statistik och länk skickas! Så genom stor potential, och hög inkomst sätter jag ett Start bud på: 60.000kr Låt budgivningen börja! |
Hmmm... Det var lite annorlunda siffror du skickade på PM till mig!
|
Du får gärna nämna vilken webshop det pratas om.
|
URL?
|
Citat:
|
Skicka gärna ett pm med url samt statistik.
|
Skicka till mig med, vill gärna se lite statistik på försäljningen om det går för sig.
|
maila även till mig på tobias [at] mediadream.se eller pm. Med mer information kring hur dist. går till, samt adress och statistik som går att tillgå.
|
Hinner inte maila alla intressenter idag, ska bort nu om 10min. Men till veckan får alla intresserade svar med statistik och lite annat som kan vara bra att veta.
Hoppas det inte är något problem med det? Mvh |
Skicka gärna till mig också.
|
Skicka gärna ett pm med url samt statistik till mig med.
|
mig med..:D
|
me too!
|
Hej,
Önskar url + statistik tack /Robert |
Hej,
Önskar url + statistik jag oxo. /Lukas |
Har ruggigt många intresserade just nu. Över 20st, ska skriva ihop ett utförligt brev till allihop. Imorgon och på Onsdag SKA alla ha fått svar med informationen som önskas!
Hoppas ni alla har tålamod att vänta tills dess ;) Är bortrest till imorgon, och skriver ihop det då. |
Är intresserad
Önskar också url + statistik. Tack på förhand |
Skicka gärna till mig också.
|
Vill med ha länk, statistik och mer info.
|
Önskar url + statistik tack
|
Url + mer info tack.
|
Url + info skulle jag också vilja beställa
|
Hej,
Önskar url + statistik jag oxo. Anders |
Hej,
Jag skulle också vilja ha url + statistik samt hur många timmar du lägger ner i veckan på shopen. mvh Tobias |
Samma här... statistik och url.
|
One more time, url + statistik tack.
|
Kan man fråga varför du går 50% under vinsten?
brukar man inte ligga på samma nivå eller högre? |
Jo det har du nog rätt i. Men 60.000kr är ett utgångspris, jag hoppas såklart på mer. Eftersom den är mer värd än 60k.
Tyvärr har jag haft fullt upp, och är på resande fot. Fick läge nu att logga in med min mobil, men som sagt jag håller på skriva ihop utförligare information till alla 28st hehe. Jag är hemma imorgon, då har alla mail. |
Hej,
Skicka gärna url + statistik till mig också. |
Gärna mig också
|
Om det här inte är en scam, så har jag en känsla av att detta blir en fet budgivning och att vinnaren får leva på knäckebröd någon månad :)
|
Skicka gärna URL och info till mig också.
När det gäller det du sa "Olof Gustafsson" så tror jag inte att ens 10% av dom som frågar efter URL och info överhuvudtaget är intresserade av en affär utan dom är nyfikna på vad det är för webshop helt enkelt. Så budet behöver alltså inte bli så högt som du tror. |
Citat:
|
även jag är intresserad av url, statistik etc.
|
Håller med Distansdata de flesta är Inte intresserade utan bara nyfikna!
(Som tyvärr både slösar sig egna tid och andras) |
Skicka gärna URL och statistik till mig också.
|
Vore det inte bäst för alla, inkl dig som säljer, att bara skriva url och statistiken här så slipper du skicka meddelande till alla när du itydligen nte har tid med tanke på ditt resande?
|
Mycket bra förslag Milad.
|
Finns det någon som fått ett seriöst svar?
Skeptisk... |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:01. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson