![]() |
Kommer varken in på Binero.se, Musikbladet.se (min egen) och domänen ligger där. Är det samma för er?
Förresten, vad hette den här tjänsten där man kan kolla om en sajt nås av andra...? |
Inga problem alls här.
Sidorna i min signatur är båda på Binero, prova om du kommer in på dom. |
|
Dom funkar utmärkt, samt Thastroms hemsida som också ligger på Binero.
Men jag kommer inte åt Binero.se eller min... skumt. Måste undersökas : - ) |
Undra om det är Port80 som strular som vanligt, dock så finns det ju inget WWW reckord i DNS för din domän när man kollar.
|
Skumt, ska finnas. Fast kommer ju inte och kan kolla det på Binero : - )
|
Citat:
Eh? Musikbladet.se ligger ju hos XH ju. Även DNS. |
Binero:
Vi har för närvarande problem med servern som hanterar binero.se, kontrollpanelen.se samt webbpost.se. Övriga tjänster är ej påverkade. Tekniker jobbar med problemet. |
Citat:
Äsch, jag är handikappad när det gäller det här med DNS och namnservrar, haha. |
|
Fick samma sak som pokerstjärna, dessutom så fick jag den där inloggningen på sidor som är hostade på binero.
|
Moi aussi, surt sa räven, för en annan som precis som Fantomen ibland även går på gatorna som en vanlig man, och ser fram emot helger då man kan jobba med det man verkligen vill...nån info om vad som händer ?
|
Jag får också samma sak som er på inloggning.
Kan dock se lite via www.binerodrift.se Tillägg: Testar komma åt dom sidorna jag har hos dom blir samma där ruta med inloggning kommer upp |
Vi har suttit hela natten och felsökt tillsammans med Microsoft på servern som hanterar binero.se, webbpost.se och kontrollpanelen.se inga andra sidor ska vara drabbade av felet. Sidan kommer inom kort vara uppe hoppas jag då det ser ut som om en lösning närmar sig.
|
Allt fungerar igen
|
OT:
Snyggt med Pirate Bay, pokerstjärna... :) |
Citat:
Men jag är övertygad om att PS precis som jag endast laddar ned lagliga saker. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:04. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson