![]() |
En jobbig dag på arbetet
Det är då riktiga guldkorn som man nästan blir tårögd av :) |
Hahaha underbart!
Förstog inte den med brandsläckaren bara. |
Han tyckte att toaletten inte är ett rökrum.
|
Haha, undrar om någon utav dom fick behålla jobbet.
|
Underbart klipp!
|
Jonas, kanske hans chef eller nått =)
|
haha, underbart!
|
HAHA jag döööööööööööör! Frågan är bara vilka som är fake och vilka som är på riktigt.
|
brandsläckaren är för att han står och rökar på toaleten
|
ah det stämmer mickee, såg inte ciggen =)
|
haha, guld :)
|
Citat:
|
hehe gilla den som fick ryck å hoppa över bordet:D
|
Citat:
OnTopic: Riktigt rolig video även fast jag har sett dom flesta klippen tidigare. |
Han som fick spel och började spöa på sin kollage var bara bäst. Fast de runtomkring borde ha reagerat mer om det var på riktigt.
Roligast är att se folks reaktioner runtomkring |
Den äldre mannen som flippade när han fick det andra pappersplanet i huvudet var sjukt rolig. När chefen kom förbi och han satt och knappade på tangentbordet utan skärm var humor.
|
Citat:
|
Killen som lägger skärmen i kopiatorn är favoriten.
Har haft en liknande upplevelse med en fax som han hade med printern, jäklar vad kolet sätter sig. :) Sen när killen som har sopat laptopen i väggen får tillbaka den igen så ser man verkligen hur han tappar allt sug på livet. |
Citat:
|
http://youtube.com/watch?v=qeVvabPPczc
Den är bara så jäkla klockren, man känner igen den där fruktansvärda frustrationen när skrivaren inte vill vad du vill. |
Citat:
|
Jag tolkar det snarare som att han försöker skriva ut något men inte får till det och tillslut försöker han ta ut sina aggretioner genom att logiskt nog bara kopiera det som är på skärmen istället för att skicka det till skrivaren. :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:27. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson