![]() |
Hej, vad tror ni om www . kodare . se? Syftet är att företag snabbt ska kunna hitta en programmerare.
Jag hade tänkt göra det i stil med rentacoder.com först, men efter några samtal med Skatteverket så insåg jag att det var lite svårt att driva igenom. EDIT: Fixade länk. //David |
Vad var det för fel på den här tråden? :huh:
|
Citat:
Jag antar att den inte är "Lanserad" och därför är lite buggig. Men i alla fall: Citat:
|
Citat:
|
Vad skiljer din sida från programfrabriken.se? ;)
/MJ |
Citat:
programfrabriken.se - fungerar absolut inte - förmodligen stav fel. programfabriken.se - "This page is hosted by carambole" Lägg gärna in en relevant webbadress :P |
och här kommer den riktiga: www. programfabriken.nu
|
Kod:
Nyheter kodare.se/contact.php kodare.se/about.php På båda sidorna verkar man vara utloggad, glömt inkludera någon settings-fil? När jag dock klickar på en annan sida så man inne igen, inte funderat på att ersätta "REGISTRERING" med typ "INSTÄLLNINGAR" när man är inloggad? |
Jag hade faktiskt velat sett en "Design / HTMLkodare" kategori.
Programfabriken tar 900:- för en platsannons vilket kanske gör att företag drar sig från att lägga in mindre projekt... Jens |
Man skulle kanske kunna tycka att en sida vid namn Kodare skall ha en </html>-tagg i slutet av koden.
Kort sagt, se över koden lite. :) |
Citat:
Programmerare, registrera er! kodare.se ska bli en attraktiv plats för företag att lägga ut projekt på.. ;) //David |
Citat:
//David |
Ny version av kodare . se uppe. Besök gärna och kommentera.
Syftet är att ge mindre och medelstora företag en chans. Att lägga ut en annons på CSJobb kostar ju flera tusen. Programmerare ska kunna registrera sitt CV som ska vara sökbart för arbetsgivaren. //David |
bra initiativ!
och ständigt får man se inlägg där man påpekar att det redan finns en liknande sida osv eller vad som skulle skilja på den nya och en konkurrent.. måste något skilja? vad skiljer på Ica och Konsum... Max och McDonalds.. osv.. det måste finnas plats för konkurrens även på internet jag tycker att allt för ofta så sågas nya projekt för att dom redan finns (även av mig) - nu är kanske inte fallet så här inne men jag kände att jag måste skriva av mig - sorry om det blev lite off topic |
Citat:
Citat:
|
Citat:
Falsk marknadsföring? Kolla datumet på det där inlägget.. sidan såg annorlunda ut då. //David |
Citat:
Tror inte ens man kan utforma avtal så. |
Citat:
Förmedling av jobb och tjänster Sök designer, programmerare etc. för ditt projekt. Minns inte riktigt men nåt med WN var med också och har funnits i ca 2 år, här är adressen. http://www.webmasternetwork.se/f17.html Sällan man får marknadsföra sig på konkurrentens sida iaf. Thomas |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:06. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson