![]() |
Tänker mig att sälja den lilla rörelsen "Tim & Tyra" med tillhörande webbplats:
http://www.timtyra.se och den engelska versionen www.timtyra.se/en . Tim & Tyra producerar Pop Art-bilder. Kunderna skickar in sina porträttbilder och "vi" (hmm...vår underkonsult) gör om dom till olika stilar, ex. Warhol. Verksamheten startades i okt 2007. Du budar på: 1. Webbsidorna www.timtyra.se och www.timtyra.se/en inkl. all källkod. Har en känsla av att det nog enbart är flash-filerna och ev. bilderna som kan vara av intresse ;) Sidan i övrigt är minst sagt amatörmässigt gjord... 2. Jättebra kontakt med grafiker i Indien som har fungerat som underleverantör till oss (mycket bra kontakt och som man kan lita på till 100%). Det är han som har utvecklat flashen och gjort alla bilder. Lite statistik: Ca 25-30 unika besökare om dagen (bl.a. länk från www.familjeliv.se) Antal producerade bilder sedan starten, ca: 30-35 st. Säljer som företag. Budstart: 500 kr |
Ingår timtyra.com?
|
Lite ytterligare info:
Vi betalar mellan $30-45 för varje bild, och får bilderna omgjorda tills vi (våra kunder)är helt nöjda. Bilderna görs i Adobe Illustrator och underkonsulten levererar ai-filer till oss. |
Ja, timtyra.com ingår också. Alla överlåtelseavgifter betalas dock av köparen.
|
Du har PM!
|
Högsta bud: 1000 kr. Budgivningen avslutas på söndag.
|
Högsta bud nu 1200 kr.
|
grymt snygga bilder:)
|
imponerande, hade jag inte haft så mycket i pipen nu hade jag lätt bjudit på det här, mycket imponerande!
|
Budgivning avslutas ikväll kl. 21
Tänkte bara förtydliga lite vad som ingår: 1.Webbsidor www.timtyra.se och www.timtyra.se/en 2. Domäner timtyra.se och timtyra.com 3. Direktkontakt med underkonsult som gör själva bildframställningen (man behöver inte själv ha någon kunskap om detta). 4. Allt producerat material (källkod till flash-film och alla framställda bilder i Adobe Illustrator-format). 5. Kundregister (25 st) Antal inlänkar till sidorna är i dagsläget ca 200 st (annons betald på familjeliv.se till dec 2008). Säljer som företag. Budgivning avslutas ikväll kl. 21 HÖGSTA BUD JUST NU: 1200 KR! |
Högsta bud nu : 1500 kr
|
Nytt högsta bud: 1700 kr
|
1800 kr nu
|
2500 kr är senaste budet. Förlänger budgivning till 21.15 för att ge tidigare budgivare chansen att höja sina bud.
|
Nytt bud 2600 kr
|
3500
|
Budgivning avslutad. Såld för 3500 kr. Tack alla budgivare. Hör efter med er alla via PM om det är ok att jag delger er budgivningslistan (så inblandade ser att allt gått rätt till).
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:46. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson