![]() |
Hej,
Nu säljer jag Rishta .se... budgivningen börjar vid 500 :- statistik: ca 20 unika besökare per dag inkomst: några kronor i månaden :S nya köparen kan givetvis ändra temat... testkonto: ------------------------------------- epost: [email protected] lösen: test ------------------------------------- info: - sidan är programmerad i asp mot mysql - domännamnet ingår men INTE webhotellet! - ca 35-40 användare som är rätt seriösa - sidan är även kopplad mot mosms som gör det möjligt att ta betalt för varje ny medlem vilket gör att man endast kommer få in seriösa medlemmar. |
Såldes den inte redan... http://www.webmasternetwork.se/f26t27035hl...ishta-st15.html ?
|
Citat:
|
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'
[MySQL][ODBC 3.51 Driver]Can't connect to MySQL server on 'mysql72.gemigpoang.se' (10061) /rishta/include/funktions.asp, line 70 tänkte testa demokontot men kmr inte in :( |
Citat:
testa igen.. och är det någonannan som upplever samma problem? PS. har haft lite problem med MySQL databasen... |
Jag kom in utan problem på testkontot. Däremot har inte domänen varit registrerad i sex månader än?
|
Då börjar jag med 500:-
|
Citat:
|
550 kronor
|
600 kr
|
601 :P
|
Hahah ^^, seriös du är gubben xD 623 kr bjuder jag.
|
Citat:
|
okej okej.. 630 kr
|
700
|
800kr
einge problem. |
Bud: 900kr
|
950
|
1000
|
Hur länge kommer auktionen vara igång? Något slutdatum?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Bud: 1200kr
|
Citat:
|
hej
när slutar auktionen och vad är ditt köp-nu pris? Tobias |
Citat:
|
Citat:
|
Hur mycket?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:29. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson