![]() |
Tjenare.
Tänkte nu sälja en design som jag har jobbat en del med. Den är kodad helt i CSS, och validerar utan problem. Menyn är en "dropdown", så man kan proppa in med länkar om man nu vill det =) Sidan var riktad emot modeller, men är riktigt enkel att anpassa till något annat om man nu önskar det. Bild : http://uppladdning.com/uploads/20080...odellindex.jpg Domännamn : www.Modellindex.se Pris : Bud med start från 500kr Domänkostnaden står köparen för. Budgivning sker här, pm, eller via msn! [email protected] Sidan säljes privat! Edit : Lade till domännamn |
Måste bara skriva:
Gillar designen väldigt mycket grymt bra jobbat. |
Citat:
|
Citat:
Behåll den och gör något av den rekomenderar jag :) (om du nu inte skulle få in några höga bud på den) |
Verkligen smakfull design. I Like It!
|
Citat:
|
Vill inte störa i din säljtråd.
Men även jag måste ge dig komplimang för designen. Väldigt cleant! |
Skulle lika gärna fungera som en community design eller liknande, väldigt fint
|
Stort tack till alla för komplimangerna om designen! Jäkligt kul att höra!
Samben : Jadå! Den går att använda till riktigt mycket. Det som är så kul med den. Tyvärr hinner jag som vanligt inte med :( |
Kan kanske va lite intresserad av designen, men inte domänen.
Går köpa löst eller är det ett paket du säljer det i? |
Citat:
|
Ägarbytes kostnad kostar?
|
Citat:
|
Någon ska ju börja, så här har du första budet: 500 Kr
|
500 Bjudet!
|
Bjuder 550 kr.
|
Ökning sker med 100kr/bud som lägsta för att inte dröjja detta för länge, och för att det inte skall bli för många "småbud".
Bud via PM : 600 |
Märkte att det inte gick att redigera första inlägget.
Men som jag tidigare informerat en om, så behöver man inte ta domännamnet om man så inte önskar! Fick fråga i PM om man kan göra om designen, och självfallet får man det. Köper man designen, så äger man också alla rättigheter till den! Kom igen nu gott folk! Buda på! Auktionen håller på till 10:e april! "Köpnu" pris sätter jag på 2.000:- |
Bud via PM, 700.
Eftersom det är helg, och jag känner mig glad, sätter jag även KöpNu-pris till 1.600:- Så gör en bra deal redan nu! Å ha en kanonhelg! //N |
När alla säger så här fina saker om den här designen så vill man ju se den :)
Länken fungerar inte (http://uppladdning.com/uploads/20080...odellindex.jpg) :/ |
Något blev knas med servern. Bilden finns nu på :
http://data.fuskbugg.se/skalman01/Modellindex.jpg |
VIKTIGT
Idag är det lördag, och jag är extremt glad :) Säljer nu därför ut sidan DIREKT för 1.300:- Så se nu till att slå till och köpa den! |
Nu kommer jag att åka iväg imorgon, och är inte hemma på 2 veckor.
Kommer därför sälja sidan direkt för bud på 1.000;- då jag inte har möjlighet att kolla bud via PM osv. Så passa på nu! |
Du har PM :)
|
hej Nichlas, ursäkta att jag går Off topic i din tråd, men jag får inte svar från dig varken på mail eller pm angående sidan jag köpte av dig tidigare och som jag betalt men där ägarbyte på domänen ännu inte är genomförd. Hör av dig asap.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:25. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson