![]() |
WN's krogrunda NY TRÅD
Magnus kom med det ypperlig förslaget att mötas 19.00 onsdag den 2:a april på Wasas, Norrtullsgatan 15, vasastan - STOCKHOLM! Det finns en uppskrivningslista på http://writeboard.com/9faaff1003868c2e6. Lösenordet är "webmaster" SKRIV UPP ER! Den gamla tråden pensioneras eftersom det är för mycket snack om att det är dyrt att åka från Göteborg. :) |
lösenord?
|
webmaster stod det i den förra tråden.
|
Kanske droppar förbi. Jobbar ju i krokarna.
|
Synd att man bara har 52 mil till Stockholm. :(
|
Citat:
Kanske nån operatör som kan editera mitt första inlägg? |
Kul - jag ska försöka komma!
|
Citat:
|
team roliga kommer
|
Har lagt in mig själv nu.
Roligt att så många är intresserade! Lägger in en länk till haket ifråga: Vasas |
Jag tillbringar den helgen i Barcelona annars hade jag dykt upp.
|
Saxat från menyn på Vasas:
Happy hour till kl 20, med bl. a. 25:- för en stor stark. Dagens Husman, husmanskost + stor stark 74:- Veckans erbjudande, välj mellan 5 olika rätter (oklart vilka) för 89:- Nachos med tre olika dipsåser 39:- Hemlagad hamburgare med pommes frites 75:- Tournedos på husets vis med klyftpotatis 169:- Chicken Thai 109:- Välkomna! |
Citat:
|
Bump! Upp till toppen. Nu börjar det bli dags.
|
Japp och planerar fortfarande om man hinner komma ner, fast inte riktigt så akut ännu i planering. Många dygn och timmar kvar.
|
Kom igen nu, några till finns det väl som befinner sig i stockholm på onsdag...?
|
Bor här men har inga planer på att dyka upp :P
|
En anledning till att gå ut och dricka öl en onsdagskväll säger man ju inte nej till, så jag kommer.
//Björn |
Jag är med ett par timmar.
|
Behöver dessvärre lämna återbud. Liverpool - Arsenal spelar Champions League på onsdag, det kan jag inte missa för allt i världen. Kjette får hålla ställningarna för Binero istället :)
|
Men ffs JonathanS, kom nu och säg hej, matchen kan du sen följa på Retro@Sveavägen några hundra meter bort.
|
Citat:
Hockey på TV4 Sport istället :) /Thomas THL |
Citat:
|
Var förbi Vasas och preliminärbokade ett bord. Enligt writeboarden är vi 13 vid bordet, kom igen med fler deltagare så vi slipper detta olyckstal.
|
Citat:
|
Bump!
Glöm inte: WN-öl på Wasas, Norrtullsgatan 15, Stockholm, T Odenplan kl 19.00 ikväll! |
Jag har fått förhinder :(
|
Oj, var det idag? Ber om ursäkt, jag hinner inte :(
|
Kan vi inte sluta upp på fredag då? Då kan ju jag ;)
|
Jag skulle precis lämna återbud då jag fått en förkylning som satt sig på halsen så jag är extremt hes. Men när jag ser hur många andra som bangar ångrade jag mig, öl botar väl det mesta?
//Björn |
Jag räknar med att kunna komma förbi en stund - hur känner vi igen varandra, vilket namn är bordet bokat i?
|
Max: ett dussin datanördar ska väl inte va så svåra att känna igen ? :P
|
Citat:
|
Tack för en trevlig kväll!
Cred till Magnus för initativet och speciellt tack till Danny som plockade notan. |
Ingen som råkade snappa lite foton? Hade vart kul att se hur alla wn figurer ser ut :)
|
Citat:
//Björn |
Meningen var att jag skulle droppa förbi men slutade 1600 å det var bara att åka hem.
Skönt å höra att det var trevligt. |
Citat:
Tack för en trevlig kväll allihop! /Martin |
Tack för igår, roligt att så många kunde sluta upp.
Klart detta ska bli återkommande! Nu överlämnar vi stafettpinnen till göteborgarna, som får chansen att ordna nåt på hemmaplan! Vi ses! Magnus |
Citat:
Kul att ni hade kul - jag hoppas på nästa gång. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:11. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson