![]() |
Behöver ni en webbsida till ett seriöst projekt eller kanske till företaget, vi behöver skaffa oss en portfolio så vi är villiga att göra en webbsida åt er helt kostnadsfritt.
OBS! Endast seriösa projekt, vill inte att vår portfolio ska länka till sidor som ligger nere efter ett par veckor B) Skicka ett pm om ni är intresserade :) |
Har ni några exempel på hemsidor som ni tidigare gjort så man ser lite vilken nivå ni ligger på, eller det är helt tomt nu?
|
han har precis börjat med tanke på hans tidigare trådar..
Men gör en enkel sida som har en header och 4 enkla meny klick. tex: logga (meny)info - Produkt - syfte - kontakt innehåll sidfot för de sidorna kan ju anpassas till vad som helst i stort sett, alltså enkla sidor. och börja med en sådan, och visa din kunskap genom att göra denna enkla grej snygg. |
Läs PM! ;)
|
Du har PM :)
kul att folk vill göra detta gratis för att fylla sin portfolio. |
Nu har jag fått in en del uppdrag, ni kan fortfarande skicka in förfrågningar...och svarar så fort jag hinner :)
|
HAr skickat men du svarar inte :(
|
Inget svar här heller :(
|
Hmm, detta var ju ett smart sätt att sno ideer ;)
|
Citat:
|
Citat:
(du missade väl inte min smilie...) |
Citat:
|
Pokerstjärna: du har pm.
Expression: LOL jag trodde du skämtade, men nej tyvärr vi vill gärna arbeta på något mer seriöst. SimonP: Ok I got it :) |
Citat:
|
Simonee: Du har e-post.
|
Citat:
|
lägg gärna upp sidan här som ni har gjort gratis sen.. kan va kul att se =)
|
Citat:
|
Citat:
|
Skickat PM
|
Jag avstår tillsvidare, jag vill iallafal se vad ni kan erbjuda för något, minus eller rättaresakt ett stort minus är att du/ni inte har en sida heller, vad vet man då vad man får, lycka till iallafall.
//Fredrik J |
Citat:
Vi är lägre än Glocalnet, don't push it... |
Du har PM
|
har ett par microsidor jag skulle behöva hjälp med och som skulle bli bra referenser!
Men eftersom det inte verkar finnas något klart ännu så vänder vi på steken! Skicka MIG ett PM när ni har något att visa upp och när/om ni är redo för fler "gratis-uppdrag" |
Citat:
Man ska inte köpa grisen i säcken, men när priset är 0 kr så finns det inte så mycket att köpslå om. |
Gustav.... trots att det är "Gratis" så kan man förlora...kanske inte pengar men ren tid!
De trycker ju knappast på en knapp o sen ploppar en sida ut ur en maskin! En spec måste skrivas, material fixas/sammanställas, skickas in, sen kommer det säkert frågor, man ska bolla lite förslag fram o tillbaka, finjusteringar Pang!...där har det plötsligt passerat en arbetsdag...tid som jag inte har just för stunden! Blir resultatet halvdant har man "loosat" bigtime för då måste jobbet göras om av någon annan vid tillfälle. |
clonix: Ibland får man ta risker... Jag har varit i kontakt med Simonee och jag hoppas att jag får min hemsida gjord. Då lovar jag att skicka iväg ett PM till dig med URL.
|
Citat:
|
Citat:
Vad jag tyckte var lite konstigt var mest att du ville att Simonee skulle kontakta dig när referenser väl fanns. Om referenserna är så pass bra att de duger så finns det ju ingen anledning för den nystartade webbyrån att acceptera fler gratisuppdrag... Simonee tar förmodligen inte på sig gratisuppdrag därför att han är snäll, utan därför att den nystartade webbyrån behöver träning och referenser. Ditt resonemang var det inget fel på. Jag tyckte bara att ditt förslag var lite själviskt och märkligt. Märkligt på så sätt att jag inte förstår varför någon skulle vilja acceptera det. Men det är inte mycket att bråka om, så vi försöker att inte göra en höna av en fjäder nu. |
Gustav.... jag förstår oxo hur du menar! :)
Orsaken till att jag ville simonee skulle skicka PM... om/när dom hade referenser och om dom ville utföra mer gratisuppdrag är att då kan jag "stänga detta case" dvs slipper hålla koll på utvecklingen i denna tråd och/eller ha det i tankarna... :) Dyker det upp ett PM sen så är det inga problem för mig att sätta dom i jobb. Hör jag inget utan de ar de fått tillräckligt med referenser osv. Ja då kan jag ju inte annat än lyckönska simonee med den nya verksamheten =) Eftersom jag drivit en lite större webbyrå så är väl ett gott råd på vägen till dig simonee att redan från start se till att ha ett vettigt "system" för hantering av kunders material, (CD-skivor, bilder, skisser, brev, mail, fax, loginuppgifter till webhotell mm.) Det blir mycket snabbt väldigt mycket information som behöver hanteras. :) |
Citat:
Ni som vill ha en smak prov av vår webbsida kan gå in "9 9 s h a p e s punkt se" Sidan är ej färdig och finns en hel del jobb kvar, men bättre än inget i alla fall :) |
Ursäkta stavningen, men får skylla på stressen ;) ;)
|
Om man inte får ett svar, betyder det att ni helt enkelt glömt bort det eller att ni tackar nej?
|
Simonee jag vill också ha svar! :D
|
Pokerstjärna.... du ska bara vara tyst! ;)
Tycker du skriver alldeles för många meningslösa inlägg! haha ;) |
Citat:
Nej men jag vill också ha svar på mitt svar till simonee så att man vet om dom ska ta på sig jobbet eller om man ska starta med layouten själv. |
Varför alla inte har fått något svar än beror helt enkelt på att vi inte har bestämt hur många webbsidor vi tänker göra...
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:30. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson