![]()  | 

Säljer e-puss.se med tillhörande .com adress (Loopia). 
	Antal skickade "e-pussar" är 2090 från 2007-01-11 till nu. Skriven i asp.net med MS SQL. Kan fixa med MS Access om man vill. Inga inkomster, då jag har en text-annons i varje e-puss till en egen sida. (Ingen uppföljning). Har ingen statistik över unika. Jag kommer dock kräva någon from av avtal där en eventuell köpare ej får använda e-postadresserna som är lagrade i databasen för spam. Kom med bud. Överlåtelse avg. betalas av köpare. Avslutas Onsdag den 6:e kl 12:00  | 

100kr 
	 | 

200 kr 
	 | 

Medföljer webbhotellet? Loopia? 
	Skulle du kunna sätta ett köp-nu pris?  | 

Får jag fråga om tjänsten har andvänts i det syftet den ska av folk? 
	Menar eftersom man kan skriva in valfri avsändare så finns det säkert många som ta chansen och skicka lite falska mail.  | 

Webhotell medföljer ej! 
	Köp nu pris är 1500 kr. Jag skulle uppskatta att ca 75-80 % av allt som skickats är korrekt. Med korrekt menar jag en korrekt e-mail-adress både för avsändare och mottagare och ett riktigt meddelande.  | 

Bud på 500 kr via PM 
	 | 

Jag vill köpa den! 
	 | 

RoggaBoy: Lägg ett bud. 
	 | 

600 kr bjudet. 
	 | 

700kr bjudet 
	 | 

alexn: Auktionen avslutades kl 12.00 idag. Tyvärr. 
	 | 

Den som köpte den, måste prioritera dyra onödiga produkter högre än att göra en egen bra hemsida för de pengarna :) 
	 | 

Citat: 

Det känns för övrigt tryggt att vi har fått ytterligare en rättrådig smakpolis på WN. En sådan som förstår vad som är nödvändigt och vad som är onödigt här i livet! Klippt från den rättrådiges hemsida: sasserdude: var kan man köpa kaffe billigt? ragnar: vart tog brudarna vägen? flowerhun: helsike vad det regnar här uppe då. tennolof: fan vad det är gött med revbennspjäll. gunde: ut å åka skider i lappland då! Vilka fantastiska klokheter! Känns nödvändigt och riktigt djupt! Men så sker också allting under epitetet: WHAT WE THINK, WE BECOME. Så mycket töntiga tankar; måste ju således ha lett till ett tillskott av ett antal ......  | 

wwww: Du har PM. 
	 | 

Citat: 

Ville ha lite tråkig humor bara. Så jag är ledsen att inte sidan lanseras på en sekund, det var bara lite ur shoutboxen :) Du är välkommen att besöka min hemsida när den är klar om du vill :) skicka gärna en e puss till mig också. PS: var det, det sämsta du kunde hitta på min sida? då får jag bara tacka :)  | 
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:48. | 
	Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson