WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Köp & Sälj (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Layouter (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=26551)

pokerstjärna 2008-01-23 21:18

Har du några layouter du har gjort?
PM mig en länk.
betalar max 500 kr.

eliasson 2008-01-24 09:35

För 500:- så tänker jag inte ens lägga ut designer som är målade i paint :-/ (Inte ironi)

pokerstjärna 2008-01-24 17:01

Citat:

Originally posted by eliasson@Jan 24 2008, 10:35
För 500:- så tänker jag inte ens lägga ut designer som är målade i paint :-/ (Inte ironi)
Okej, vad har detta med topic att göra?

boena 2008-01-24 17:32

Förstår inte heller det?

Är ju flera som har sålt billigare än 500 pix här tidigare så din kommentar är helt onödig eliasson

tartareandesire 2008-01-24 17:41

Jo, kommentaren är helt onödig men det finns en poäng ändå. 500 kr innebär inte mycket mer än en timmes jobb och det man får för det priset är kanske inte så kul att använda....

Har nog några layouter liggandes som kan fås för 500 kr / st. PM om intresse finns.

pokerstjärna 2008-01-24 17:44

Citat:

Originally posted by tartareandesire@Jan 24 2008, 18:41
Jo, kommentaren är helt onödig men det finns en poäng ändå. 500 kr innebär inte mycket mer än en timmes jobb och det man får för det priset är kanske inte så kul att använda....

Har nog några layouter liggandes som kan fås för 500 kr / st. PM om intresse finns.

Det vet man aldrig.
Finns massvis med folk som är duktiga på det dom gör och säljer billigt.
Nu snackar vi inte design åt en hel community utan simpla moderna designer till företag och privatpersoner.

Sulle 2008-01-24 18:29

har köpt 3 designer från wn för 300 kr styck.. så det är ingen som helst omöjlighet.. så skriv inte en massa onödigt skit i hans tråd!

Samben 2008-01-24 19:00

eliasson, jag anställde en gång i tiden en väldigt skicklig designer för ett paketpris på 3000kr!
Vad fick jag?
En hel community sida inklusive undersidor till den med grymt bra kvalité!

det är definitivt inte omöjligt att hitta det pokerstjärna söker för det priset.

eliasson 2008-01-25 08:31

Citat:

Originally posted by Samben@Jan 24 2008, 20:00
eliasson, jag anställde en gång i tiden en väldigt skicklig designer för ett paketpris på 3000kr
Vad fick jag?
En hel community sida inklusive undersidor till den med grymt bra kvalité
det är definitivt inte omöjligt att hitta det pokerstjärna söker för det priset.

Fick du ett community för 3.000?
Skulle vara intressant att veta hur många timmar som är nerlagda, vad för typ av community och vad url'en är (för att kolla resultatet).
För 3.000, vilket är ungefär mellan 4-8 timmars programmerande för en webbbyrå, för att programmera ett helt community (inkl. design), låter ju otroligt billigt.

Som sagt; Hade varit kul att se resultat för att enkelt se om han eller du blev blåst i affären...

Samben 2008-01-25 15:06

pokerstjärna har sett resultat, fråga han

Samben 2008-01-25 15:07

...eller så väntar du till den 1 mars!

pokerstjärna 2008-01-25 16:07

Snälla jag vill köpa layouter :( vad håller ni på med :(

eliasson 2008-01-26 13:43

Citat:

[i]Originally posted by Samben+16:06--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Samben @ 16:06) pokerstjärna har sett resultat, fråga han
[/b]
Citat:

Originally posted by -Samben@16:07
...eller så väntar du till den 1 mars

I övrigt så finns det en EDIT-knapp istället för att "post hunta" eller vad du nu håller på med.

Citat:

Ursprungligen postat av pokerstjärna
Snälla jag vill köpa layouter vad håller ni på med

Är det av intresse att köra "opensource" designer? Finns ju ett flertal designer, och faktiskt riktigt fräsha, på en del sidor som just erbjuder detta.
Det finns ju även andra kocept där du betalar ~100:- för en riktigt fräsh sida, men det kan även andra göra, så risken att designen inte är unik är inte så stor.

tartareandesire 2008-01-26 17:21

Citat:

Originally posted by eliasson@Jan 26 2008, 14:43

I övrigt så finns det en EDIT-knapp istället för att post hunta eller vad du nu håller på med.

Hehe, det roliga är ju att du i praktiken gör samma sak själv. Dina inlägg har inget att göra i tråden öht om du läser frågeställningen ordentligt. Tråden är anmäld iaf så förhoppningsvis rensar en moderator upp och tar bort samtliga inlägg utom frågeställningen.

Samben 2008-01-26 19:00

Eliasson ser ingen EDIT knapp jag :/

pokerstjärna 2008-01-26 21:09

Citat:

Ursprungligen postat av eliasson
Citat:

Originally posted by -Samben@16:06
pokerstjärna har sett resultat, fråga han

Citat:

Originally posted by -Samben@16:07
...eller så väntar du till den 1 mars

I övrigt så finns det en EDIT-knapp istället för att "post hunta" eller vad du nu håller på med.

Citat:

Snälla jag vill köpa layouter *vad håller ni på med *

Är det av intresse att köra "opensource" designer? Finns ju ett flertal designer, och faktiskt riktigt fräsha, på en del sidor som just erbjuder detta.
Det finns ju även andra kocept där du betalar ~100:- för en riktigt fräsh sida, men det kan även andra göra, så risken att designen inte är unik är inte så stor.

Att köra en free template är inget för mig.
Det finns sällan fina sådana.

tartareandesire 2008-01-27 10:02

Tror inte han syftade på gratis layouter. Du kan ju dock hitta billiga, stilrena och moderna sådana på t.ex. Template Monster.

pokerstjärna 2008-01-27 16:19

Citat:

Originally posted by tartareandesire@Jan 27 2008, 11:02
Tror inte han syftade på gratis layouter. Du kan ju dock hitta billiga, stilrena och moderna sådana på t.ex. Template Monster.
Hehe nej tack!
opensource, gratis template, vad spelar det för roll man förblir aldrig unik.
Men jag förstår inte hur denna tråd har gått så mycket OT, jag skulle vilja köpa layouter.
Kan ni sluta med cirkusen, eller har ni tvångstankar? <_<

tartareandesire 2008-01-27 16:26

Det var bara ett välmenat tips från min sida. Du får mer prisvärt material från Template Monster tror jag. Unikt innehåll och unika tjänster (eller bättre) är dessutom betydligt mer värt än en unik design och tror du tjänar på att satsa på den biten istället.

pokerstjärna 2008-01-27 16:28

Citat:

Originally posted by tartareandesire@Jan 27 2008, 17:26
Det var bara ett välmenat tips från min sida. Du får mer prisvärt material från Template Monster tror jag. Unikt innehåll och unika tjänster (eller bättre) är dessutom betydligt mer värt än en unik design och tror du tjänar på att satsa på den biten istället.
Jag förstår men layouter som folk gör brukar inte se ut som dessa template, för template är det fortfarande.
Och som sagt man är inte speciellt unik på sin grej.

tartareandesire 2008-01-27 18:01

Citat:

Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire

Jag förstår men layouter som folk gör brukar inte se ut som dessa template, för template är det fortfarande.

Satsa på att bli det då =) Eller utveckla konceptet vidare.

pokerstjärna 2008-01-27 18:04

Citat:

Citat:

Originally posted by -pokerstjärna@Jan 27 2008, 17:28
Citat:

Satsa på att bli det då =) Eller utveckla konceptet vidare.

Det är det jag försöker, genom trådrequesten.

LRantalainen 2008-01-27 19:42

Typiskt att nästan alla trådar ska spåra ut med off-topic.
Har skickat dig ett PM.

mynameisfredrik 2008-01-27 19:54

Om du inte hittar någon seriös säljare hör av dig på dessa sidor så hittar du säkert: aspsidan.se & htmlsidan.se

pokerstjärna 2008-01-27 21:06

Tack alla för visat intresse jag har hittat layouter att köpa.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:20.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson