![]() |
|
Snarlig www . patrikweb . se ;)
Väldigt fula bilder? |
|
Tunt på information på förstasidan, gråa texten är halvjobbig att läsa.
|
Citat:
Kolla sedan på ifonesverige... Skuggan är inte äns borta! :) Tror du kan göra sidan lite bättre, logan som sagt och bilderna på iPhones är inte särskilt attraktiva. |
ska fixa allt i helgen!
tack för kritiken! |
Hur kan du skriva att du hållit på med iPhones rätt så länge? Telefonen är inte ens 2månader gammal?
|
iPhonen släpptes den 29e Juni i USA, så han kan ju ha importerat.
Däremot tycker jag att hela sidan ger ett ganska billigt intryck. |
Kasst domänval för sidan. Du borde ha tagit någon domän som innehåller ordet "iPhone".
Annars så tycker jag sidan ser ganska billig ut som föregående talare skrivit. EDIT: Nu har jag googlat runt lite och det verkar som om Apple jagar alla med ordet iPhone i domänen, haha! |
Citat:
|
Ta och boka en webdesigner! Det finns gott om mycket bra sådans som kodar en snygg och trevlig hemsida.
|
suttit och gjort om sidan och tänkte testa wordpress. ytterligare kritik?
|
Skitsnyggt med det wordpress temat.
Dock tycker jag att du borde ändra texten i loggan. Kanske låta det stå "iFoneSverige.se" i vitt och svart skugga ? :) |
Väldigt långsamt går det att surfa mot sidan?
Men det kanske bara är jag som upplever det.. /Martin |
Gör så att hela sidan ser ut som en iPhone! Du är en bra bit på väg med kanten runt loggan.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag skall fixa loggan så fort jag får tid! mvh Sohail |
Klar förbättring, men som sagt, byt ut loggan i bakgrunden i headern. Lite -99 vibbar :D
|
Yepp, sidan såg riktigt bra ut om man bortser från headern som både var mindre snygg och ganska otydlig/svår att förstå.
alltinggratis idé är något jag verkligen tycker att du borde se över. Visst, det kanske kräver lite jobb men resultatet skulle, om du lyckas, bli riktigt riktigt coolt. |
Ska kolla på det.. Tyvärr tror jag inte att tiden räcker till.
|
Det finns ju en färdig iPhone-template som liknar en iPhone:
http://themey.com/wp-content/thumbs/home800.jpg http://themey.com/iphone-wordpress-theme/ |
De stal min idé :(
|
Xarph, håller med om att den ger ett billigt intryck
|
Mycket snyggare nu
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:17. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson