![]() |
Domännamnet ompoker.se säljes till högstbjudande.
Bud startar på 200 kr och ökas med minst 100 kr åt gången. Domänen säljes till den med högsta budet måndag 3:e dec kl 19:00. (Är det flera intressenter kvar förlängs auktionen med 5 minuter efter varje lagt bud.) Bud lämnas helst här i tråden, men även PM går bra. |
200kr bjudet
|
300 kr
|
400kr
|
500 kr
|
Citat:
PM om nån toppar mitt bud hade varit "grejt" |
1000 kr
Citat:
|
1200
Citat:
|
Tack för era bud.
Auktionen avslutas om ca 40 minuter, om det inte kommer in några fler bud i sista minuten. Då förlängs auktionen med 5 minuter i taget som beskrivet i ursprungliga inlägget. |
Rinkle, du fick ett PM angående att du vann den här auktionen för 3 dagar sedan som du inte svarat på. Vänligen svara eller lämna dina kontaktuppgifter före måndag.
|
Eftersom Rinkle inte verkar vilja svara gör jag ett nytt försök...
Högsta budet innan Rinkle gav sig in i budgivningen var 500 kr (och innehas av Lundmark om han fortfarande är intresserad) vi fortsätter budgivningen därifrån och auktionen avslutas på måndag 17 dec kl 15:00. Jag sätter ett "Köp nu"-pris på 1200 kr. Dvs auktionen avslutas och domännamnet säljs till den första som bjuder 1200 kr. |
Citat:
|
Citat:
|
pokerstjärna: Förstår inte varför jag skulle vilja vänta mer än 10 dagar för att ta hänsyn till att han ev ligger på sjukhus....? Han har dessutom startat en ny tråd efter jag skickade honom ett pm om att auktionen avslutats ...
tartareandesire: Det stämmer att domänen är betald fram till den 8 januari. Blir den inte såld, förnyar jag den ett år till. |
Jag var sugen på denna dommän när den var till salu... men när jag förlorade så började jag leta andra och hittade en ny som passar mig bättre....
|
Den är alltså såld?
|
Såld eller inte såld - det är frågan ....???
|
Domänen finns kvar. Är dock tveksam till ett nytt försäljningsförsök här på wn.
|
Citat:
|
Jag är också intresserad; ger 500 kr i startbud för att få igång det igen!
OK, Player? |
Player får gärna skriva om det blir en ny budgivning, för som sagt är domännamnet väldigt intressant.
|
Ok, vi gör ett nytt försök. Samma regler men "auktionen" slutar istället tisdag 22 jan, kl 18.
Edit: vill bara förtydliga att "köp nu"-priset som nämns tidigare i trådden inte längre gäller. |
600 kronor är bjudet.
|
700 kr bjudet.
|
800 kronor är bjudet.
|
900 kr härmed bjudet.
|
1000kr bjuder jag..
|
nej fasiken, såg att tiden gått ut.
|
wwww, du hade högsta budet när auktionen avslutades.
Var vänlig och kontakta mig via PM eller e-post med dina kontaktuppgifter, så vi kan göra ett snabbt och smidigt ägarbyte. |
såld?
|
Domänen såld till wwww.
|
kan wwww vänligen svara på mitt pm
//Sorry för trådsnatching ;) |
Citat:
pokerhandbook.org pokerhandbook.info mypokerhandbook.org mypokerhandbook.net mypokerhandbook.info pokerstepbystep.info pokerstepbystep.net pokerstarguide.info pokerstarguide.net pokerwinguide.com (alla) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:07. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson