![]() |
Vad är er åsikt gällande .TV domäner?
Jag tror personligen att dom kommer att bli poppis i framtiden speciellt med alla TV domäner som ex: Fotbollskanalen.xxx osv. Edit: Tog bort domännamnen, läs våra regler //Mod |
Jag tycker alla dessa löjliga tld's bör försvinna och då menar jag, t ex:
.tv .mobi .pro .biz .name ...yada yada yada. http://www.iana.org/gtld/gtld.htm |
Citat:
|
.tv är ju en landsdomän. Vore ju tråkigt för vissa om den försvann.
|
Citat:
|
Citat:
|
Varför väljer du att ta med dina egna domäner, när de inte är relevanta för frågan du ställer?
|
Citat:
/Peter |
Citat:
|
Citat:
.tv är varken populär på den nationella eller internationella marknaden. Hade hellre satt mina pengar i någon/några halvbra .com/.se domäner än 5 värdelösa .tv-domäner. Det är möjligt att .tv blir mer populärt med tiden, med tanke på den allt mer använda video-tjänsterna. Men i så fall är det en lång väg dit. Hade du tänkt göra något vettigt av dessa domäner? |
Citat:
|
Citat:
"Om .museum(!!!) kan få vara aktiv som tld -- varför blev .xxx avslagen för 3:e gången?" Nog för att det kommer vara mycket sexrelaterat innehåll på majoriteten av sidorna men; det innebär att vi har ett storebrorssammhälle som är reglerat av diverse organisiationer såsom IANA, eller hur? |
Lite offtopic men...
Enligt någon diskution som jag inte kommer ihåg vartifrån så var .xxx väl tänkt vara den enda domänen där porr skulle finnas. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:40. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson