![]() |
Bakåt i tiden har det ju vart enormt intresse på just : AlltOm domäner.
Är dessa domäner inte lika poppis idag? Sitter på några riktigt bra faktiskt som jag hade sparat då jag trodde dom skulle bli ännu mer poppis. För ca 2-3 år sen var dom ju verkligen heta. Jag vill inte säga vilka domäner det gäller. Men generellt alltså, har dom dött ? vad tycker ni? |
Går inte sånt där i vågor?
alltom__.xx, känns lite som __24.xx, som inte heller känns lika hett idag, eller varför inte .nu som inte används lika flitigt. |
Efter att jag såg min rubrik jag skrev, Så kanske det inte vore så dum domän.
Alltomdomäner.se hahahha ser hur länge det tar innan någon reggar den.*leR* |
Har sett ett par tidningar som heter AlltOm xxx så helt ute är det ju inte.
/Peter |
köpte nyligen alltomwii.se,
alltomps3.se och alltomxbox.se såg jag ägdes av IDG. |
Är väl rätt ok men risk för att de kan bli lite för långa ibland..
|
Köpte alltomhem.se för ca 1 månad sedan. Tänkte lägga upp just allt om hem, allt från inredning till köp av hem.
|
Jag äger själv:
AlltOmInternet.se AlltOmaffiliate.se |
Vill någon köpa alltomdanmark.com?
|
jag har alltomgoa och alltomkerala, har bara haft tid att slänga upp den ena. Personligen gillar jag inte riktigt alltom*-domäner.
|
Jag har alltombowling.nu och köpte precis alltombowling.se för att snappa upp lite fler besökare.
|
jag har alltomallt.com, men den har inte kommit till så mycket användning.
|
haha
|
kan alltomgps.se bli nåt kanske? regga den nyss.....gps'n ska ju bli årets julklapp o allt! ;)
"allt om gps" ger 16 800 träffar på google iaf :) |
|
AlltOmGraviditet.se om någon vill göra nåt vettigt med den, hade ett forum där men orkade inte ta hand om det! Bud tas emot via PM
|
Jag är inte heller jätteförtjust i alltom-domäner. Äger dock alltomauto.se som jag ev använder till nån form av samlingsportal för auto i framtiden.
|
Jag ville hava en AlltOm-domän i helgen faktiskt. Givetvis var den reggad, och låg sedoparkerad.
Jag har väl kanske accepterat det spekulativa i domäner, men jag har inte riktigt tagit det till mig ännu. Vad det verkar så är det lika bra att köpa allt som är ledigt, även om det inte ens är i närheten av projekt man kan se sig stå bakom framgent....... |
Citat:
|
Jag tror att alltom domäner kommer att bli populärare och öka i värde, speciellt med anledning av att företag etc. börjar inse värdet i att ha en bra domän. Med tanke på att det finns riktigt stora alltom sajter så är det ju heller ingenting som bara kommer att försvinna. Att Bonniers och Expressen med flera nu verkar satsa på alltom temat kommer innebära att folk söker andra alltom sajter med andra inriktningar och däri ligger värdet av att ha just en sådan domän.
Själv har jag: alltomporr(punkt)se alltomklimat(punkt)se alltomvikt(punkt)se |
Jag tor på dem, har alltomdata.se om nån är intresserad
|
alltombukkake är ledig om någon vill regga :P
|
alltomverktyg.se köpte jag för en månad sen typ. Kände att det var lite gårdagens över det hela med alltom domäner. Men man får hoppas på det bästa!
|
alltomtomat.se är ledig för den som vill ha...
|
Citat:
|
Usch va många lediga alltom* och about* .com / .net det finns. Kan det bli något värde i dessa på några års sikt tro?
|
Generellt värde är väl sådär, det handlar mer om vad du gör för sida....
|
alltomdanmark.com är nog ingen höjdare, kanske om det var .se på den.
Jag tror på de som tagit: alltomPS3.se alltomGPS.se alltomXBOX.se alltomWII.se Men bara om ni lägger upp en sida som ni har lite info där, tråkigt om ni inte fixar något på sidan. |
Klarar mig bra utan fler skräpsidor så folk får hellre hålla på domänerna än lägga ut halvtomma infosidor =)
|
Kunde inte låta bli att köpa två stycken inatt. Om det var bra eller dåligt vet jag inte men det blev iaf allt om CV och allt om Droger
|
Citat:
|
Ja det är den jag tänkt göra något av i förstahand... satt och slösurfade på flashback när jag kom att tänka på den andra ;)
|
Jag lyckades inte hitta någon bra about*.com, men jag är ju rätt värdelös på att hitta domäner i huvudsak så :P
|
IDN domänen:
AlltOmTräning.se finns ju ledig om någon är intresserad. |
Glömde:
Kan inte "Svea" domäner vara ett allternativ till "AlltOM" Svea är ju förknippat med Sverige och det finns ju flertalet företag som ni vet., men även en del domäner som börjar med med ordet Svea. etc etc Känns som det kan vara något att satsa på:) men jag kanske har helt fel, men det finns ju en hel del sånna bra domäner kvar:) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:05. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson