![]() |
En komplett porrsite säljes till högstbjudande.
Det här får du: >> En proffsig, komplett hemsida med snygg grafik (allt i html) >> 475st bilder i 'thumb' & 'big' variant. >> Ett .tk domännamn som är printat snyggt på ALLA 'big' bilder >> Reklambanner på varje undersida >> En CD m. fler bilder på tjejrna på sidan som du kan sälja via paypalsystemet på första sidan Detta behöver göras: >> Skaffa webhotell >> Länka om banners till dina affiliates Maila för mer info/screenshot bilder [email protected] |
Citat:
|
Hur mycket trafik har du på den?
Är den svensk/nordisk? Prisbild? Skicka mig gärna ett PM om du inte vill skriva ut vad det är för url. // Mats |
Citat:
Du bör uppdatera din profil omgående och framförallt skriva in en URL till någon sida du bossar över. |
Citat:
:ph34r: |
jojo, alla har väl en hotmail för spam / MSN men du försöker ju vara helt anonym här. Sånt är tråkigt. :/
Edit: stavfel. |
Finns det licens till alla bilderna?
|
Är det en fungerande website idag ?
Eller är det något du ritar ihop efterhand ? Är det en eller flera du säljer ? |
alex5394,
-> Det är en fullt fungerande sida fast den är inte uppe för tillfället eftersom jag inte förnyat webhotellet. -> Det är 1 site jag säljer |
|
Siten funkar inte...
|
Om du menar www.pantyblondes.tk så är den som jag sa inte uppe längre, men fullt fungerande sida "Offline" som svar på Alex fråga.
Den andra länken är till en zip fil med screenshot bilder på själva sidan. |
Som inte heller funkar...
|
Citat:
|
Citat:
|
högerklicka -> spara som?
gick bra.. |
Några utav bilderna på screenshot:en har jag sett någon annanstans än på just den sidan.
Nu blev jag lite tveksam på om sidan verkligen är "original" eller ifall bara en samling utav bilder som man har hittat. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Udda mix av bilder. Tjejen på frontsidan, Martine, har såvitt jag vet bara gjort grejjer som klassas som "nonude" medan de övriga tjejerna verkar visa allt. Som sagt, hur står det till med licenserna?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Nej jag har ingen speciell licens att sälja bilderna och hade jag haft det så, som jag sa tidigare, hade jag nog inte annonserat på ett forum. Siten är ett hobby projekt som kan generera någon slant i form av banner reklam, försäljning av bilder är ju inte tvång på.
|
Kod:
Nej jag har ingen speciell licens att sälja bilderna och hade jag haft det så, som jag sa tidigare, hade jag nog inte annonserat på ett forum. Förstår inte riktigt.. |
Citat:
|
Få se om jag förstått det rätt.
Du har, gått in på, "gratis porrsidor", sparat bilderna, gjort ett batchskript som skriver din sidas adress i kanten på alla bilder, gjort en sida med bilderna, och nu vill du sälja dom? Alla kan gå in på en porrsida och spara bilderna... |
Skulle inte förvåna mej om denna *.tk-domän är reggad i gratisvarianten också..
|
Helt ärligt angår det mesta honom och en eventuell köpare, detta börjar bli ett personangrepp snarare, är ni intresserad så ring honom istället.
|
Är det inte olagligt att sälja något som någon annan än en själv äger?
Tycker det har väldigt mycket med saken att göra, borde väl vara självklart men frågan ställdes och så _verkar_ inte vara fallet. |
Jag håller med Mario.
Bara för att något är gratis så kan man inte sälja det. Det enda som kan gå att sälja är ju enbart designen. En *.tk domän kan man skaffa själv eftersom dom kostar ingenting. |
Intressant diskussion , det här ,
jag fotograferade själv ca 40 bilder till min egna sajt. nu två år senare har jag sett mina bilder med ett 10 olika www adresser skrivna över mina bilder. Skrev till en av dom och han hade den åsikten att han hade hittat den på en gratissida och därför var den hans nu !!! Tycker det är dålig stil när folk inte kan skilja på mitt och ditt eller rätt och fel. Citat:
Citat:
TYcker inte du, som jag, att du borde fått ditt inlägg raderat omgående, eftersom wn är ett seriöst forum. |
Citat:
Linkan, spelar du in filmer från TV3 och säljer på postorder också??? Om inte kan kanske det vara en ny affärsidé för dig. Postorder sajt med dvd och vhs, vilka fantastiska priser du skulle kunna hålla jämfört med cdon.com. |
Att folk stjäl från andra är tyvärr vanligt. Har råkat ut för det själv att jag gått in på blocket och sålt en sak, tagit en bild själv på produkten för att visa att den är hel och fungerar, plötsligt dyker det upp en konkurerande annons som använder min bild.
För en månad sedan blev hela designen för min sida webDeveloper.se stulen... members. chello.se/dreamx/main. htm Man kan bli något trött på sådant... |
Man är ganska kokt om man skulle köpa sig ett sådant projekt.
Ska du göra pengar på bilder bör du ha rättighet att använda dem vill jag lova. Visst kan man komma undan med det om man bara postar på några tgp:er men de som äger rätten till bilderna ser gärna ditt huvud rulla vill jag lova. Och några gratis-sidor med porrbilder lär knappast existera i någon större utsträckning. Jag lägger min röst på att ta bort hela tråden faktiskt. Mycket oseriöst faktiskt... :ph34r: |
Några exempel som snor www.dll-files.com:
www.dll-file.com www.download-dll-files.com www.zerohack.it/downloads/dll/dll.htm Världen är grym! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:30. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson