![]() |
Försökt få kontakt med dem via email/telefoni flera dagar nu.
Företaget på väg utför eller vad händer?! |
Jag har försökt att komma i kontakt med NEware snart i ett halvt år men har fortfarande inte fått något svar. Undra ja var dom håller hus !?
|
gjorde en beställning hos dem för ett tag sen..en snap-back.
Fick faktura och betalade 1kr i startavgift sen skulle dom dra 400:- ifall dom lyckades få domänen..i värsta fall får man väl gå upp till deras kontor och banka på dörrn :) |
Jaha... rök sista fungerande snapbacktjänsten i Sverige där eller?
|
Jag gjorde ett ägarbyte hos dem förra veckan och det funkade, så någon finns det bakom neware.
|
Har själv haft kontakt med de och det har inte varit några problem. Alltid lika bra!
|
Citat:
De kanske är upptagna med att trimma lite inför 9/9? ;) |
Citat:
då dom inte svarar på varken order eller info @neware.se :)? |
Hej!
NEware är här och har inga problem av den sorten som det uttrycks farhågor kring här. "xynd", jag kan inte lista ut vem du är så det är svårt att kommentera saken här. Jag vet inte riktigt vad du menar med att vi först auktoriserade kortet med 1:- och skulle sen dra 400:- för domänen om vi lyckas. Ja, det är ju så det fungerar vilket också står klart o tydligt på betalsidan. Handlar det om att vi dragit pengar trots att du inte fått domänen, eller har det uppstått något annat problem? Sänd mig ett PM för säkerhets skull. "skymmning" om det är du som står bakom "serverhallen.se" så kontaktade ju faktiskt jag er först för att fråga om hosting. Jag vet inte om det är den diskussionen du refererar till. Telefonsupporten kanske inte är den starkaste i NEware, men på mailen får man alltid svar så jag betvivlar att någon som kontaktat oss i ett supportärende har gjort så i 6 månader utan att få svar. Tack till er andra som hoppade in och försvarade NEwares ära. Jag prenumererar inte på detta avsnitt av WN men jag får väl börja med det också. /Niklas |
Kostar det ngt hos NEware även om de inte lyckas regga domänen?
|
Givetvis inte :)
|
Passar på att ge lite beröm till NEware också som skött MASSOR av registreringar och ägarbyten för oss utan problem.
|
Har aldrig haft några som helst problem men Neware.
Tvärtemot så tycker jag att supporten är utomordentlig bra och snabb! Ger bägge tummarna upp för Niklas och Neware! |
Deras snapback är halvbra men faktureringen och kvittenserna fungerar inte bra har bara fått en del av det jag redan betalt. Har mailat dem två ggr samt pm här också. När jag ringer deras telefonnummer så går inte samtalet fram
|
Deras snapback fungera utmärkt, åtminstone för de domäner jag har varit intresserad av. Senast i dag fick vi två domäner som vi var intresserade av. Faktureringen etc har också fungerat för oss.
|
Stämmer in i kören av berömmelse. Har bara goda erfarenheter av Neware och deras snapback system piskar de flesta andra. Jag har fått i stort sett allt jag lagt in hos dem.
|
Jag har också bara goda erfarenheter!
Riktigt bra snapback-tjänst och bra support. Det enda problem jag har haft är att det inte alltid går att komma fram till deras fax när man ska faxa in överlåtelseblanketter, men det har nog varit tillfälligheter dom gånger det har varit problem. :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:45. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson