![]() |
Nu har jag gjort en logotyp i 4 olika färger. Om ni köper den får ni alla fyra med på köpet och en PSD fil.
Loggorna: http://www.cerity.se/csp/1.htm Logotypen säljs via Budgivning. Start: 100kr. Jag har också gjort en ny design. Du får också med PSD filen till loggan. Designen är kodad i XHTML 1.0 strict och CSS, med divs. Den validerar enligt W3C's webstandarder. Designen: http://www.cerity.se/images/ny.jpg Designen säljs via budgivning. Start: 100kr. |
Jag vill inte knäcka dig, det är inte syftet, men jag måste hålla med melin i den andra tråden att kvaliteten är för låg. Det börjar mer kännas som spam. Jag är (ärligt) nyfiken på om du sålt någon design hittills, du har ju trots allt lagt upp fler än jag kan räkna till utan miniräknare.
Som en kompromiss kan du kanske använda en tråd till din försäljning, istället för att skapa nya hela tiden? |
Ja, jag har sålt 2st och fått 2 jobb. Så jag tror faktist inte att alla här tycker att kvalitén är för låg.
Sen har jag frågat ett antal webdesigners om vad dem tycker om designerna jag lägger ut här, dem gillar samtliga(utom den som var kodad i CSS och några av dem första jag lade ut). Men de gillar iallafall dem här två jag lagt upp nu. Så jag kan inte hålla med när du säger att dem håller låg kvalitét. |
Håller med Indigo, vore bättre med 1 tråd som fylls på!
|
...eller ifall man skapar en tråd för spam/låg kvalitet :D
|
Logotypen är ingen logotyp - right?
|
Citat:
|
som headers är dem helt okej..fin kvalitet... dock har jag för närvarande inget behov...
|
100 spänn bjudet för designen, jag gillar den blågula headern och har användning för den till en grej jag gör åt en kompis :)
|
Börjar bli ganska less på desa trådar nu.
Lite update utav reglerna kanske inte vore allt för fel. Muttrat kring de tidigare trådarna men hållt mig borta. Nu räcker det tycker jag. |
Citat:
mvh Webnewbiesnetwork.se |
Någon som bjuder mer än 100kr för den blå/gul/orangea designen?
|
Citat:
Update på reglerna för köp och sälj vore inte fel. Har blivit rena auktionssiten på sistone. |
Får väl göra som du säger, antar jag, Pixelstorm.
|
Citat:
Hårda ord från en hård man :D |
Jaja. Jag ska inte sälja mina 100kr layouts här. Sry.
|
Ta det inte som personlig kritik Wimpey - men WN var aldrig tänkt som ett annonsforum där man prånglar ut layouter till låga priser
När användarna börjar göra så kommer fler haka på och det kommer sänka värdet och statusen på WN för oss andra användare Det finns andra sajter där ute som nog gladeligen tar emot dina layout-annonser - lycka till |
Melin, som jag precis sagt, jag ska sluta. Jag kan nog göra en design som jag lägger ned mycket tid på och startar och sedan säljer, som alla andra gör.
Förlåt för att jag förstörde, det var inte avsiktligt. |
Det handlar inte om att du förstört något (vilket du inte gjort) - mer att du gav dig in i något du inte var så insatt i.. eller missuppfattade
Som sagt - ta det inte personligt |
Melin. "Inte så insatt" kanske är fel att säga. Det kanske mer verkar så. Jag har gjort hemsidor åt företag, en skola, en professionell fotograf, en artist osv. Så "oerfaren" kan nog vara fel ord. Jag har närmare varit insatt i design i 2.3 år ungefär. Och innan det så drev jag två olika hemsidor i 2 år och försökte lära mig ps.
Jag tror det är mer som du säger, jag missuppfattade att man inte kunde göra en hemsida på 20min och sedan sälja för 100kr/st. För det var det jag trodde(det var den uppfattningen jag fick). |
Jag har arbetat (anställd som systemutvecklare) med webbapplikationer på heltid i snart 3år, har kanske gjort ca 50sidor till olika kunder privat samt driver ett 15tal sidor.
Jag skulle nog kalla mig "oerfaren" om man jämnför med de flesta här på wm. |
Så då kanske jag är oerfaren om det du säger stämmer. Men jag tror fortfarande att jag kan framställa en design som jag lägger ned tid på som är lika bra som dem som säljs för höga summor.
EDIT: Ni glömmer också att jag är 16 år och ni(de flesta vad jag antar)är iallafall över 18. Okej, det spelar ingen roll vilken ålder man är i bara man gör lika bra design. Men det är fortfarande mycket svårare att få den såld, det är därför jag säljer dem jag gjort som jag inte vill ha eller ska använda här på WN. Men förlåt, jag ska inte göra det. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:00. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson