![]() |
Jag var en av deltagarna som va med i aleborgs namntävling för ett litet tag sedan. Jag kollade idag det namnet jag skickade till dem om domänen fortfarande var ledig, men nä, det va den icke.. och det var aleborg som hade bokat den.
Jag tror inte att jag vunnit osv, men det va ett riktigt bra namn, hade nästan velat ha det själv i min domänsamling, det var därför jag kollade om den fortfarande fanns. Även om det namn jag gav som förslag inte dög så känner jag mig ändå lite blåst eftersom dem då tagit det till sig själva.. vilket är helt lagligt och okej, men jag känner mig dum :D |
Så kan det gå ser du :)
|
Jupp. Jag är inte förvånad att dom tog namnet, men jag är förvånad att jag själv namngav det.... det är som att veta att man tappat plånboken, men går iväg utan att ta upp den.
Jag var väl trött.. (får skylla på nått) PS. woho 100 inlägg.... :ph34r: |
Jaha... och vad gav du för förslag då?
|
Citat:
Ville bara visa hur korkad man (jag) kan vara ibland. |
Joooo!! Kom igen...
Kolla här... om du säger namnet... och dom döper om sajten.. så lovar jag att ja kommer skapa en sajt som heter aleborgägdbydrazzan.com (som för övrigt kommer att upptagen nu i samma ögonblick jag skickar de här inlägget) och dedikera den heeelt till dig. |
Nope, jag nämner det inte. Vi kan släppa det och diskutera vidare hur dum jag är istället. :blink:
|
Citat:
Nu menar jag givetvis inte att vi har tagit ett beslut i namntävlingen än. Är det som så att vi inte väljer det här namnet så kommer han att få domänen av oss. |
Citat:
|
:) Tack för att du inte kallar mig dum :) Vi får helt enkelt vänta och se vad för namn det blir. Ska bli riktigt intressesant att få veta vad det blir. Det berör ju en lite eftersom jag själv är kund hos dem :)
|
Intressant ändå att Aleborg i så fall fått bra namnförslag.
Men de flesta kanske bara tipsar bra namn av misstag som du gjorde, haha? :D Sånna tävlingar vad jag vet brukar inte hålla i sig, kanske är det dem 10k och webhotellet som lockar.. Vem vet.. :o mvh |
Det är mer än bara domännamn som ska klaffa, andra faktorer som spelar in kan jag tänka mig. Värdet i det namn jag föreslog är ju helt beroende på vad en köpare är värd att betala.
Jag ångrar inte att jag deltog, gillar sånna här event. Om det blir det namnet jag föreslog... skitskoj, om inte... Citat:
|
Så kan det gå :D
http://www.aleborg.se/blogg/ Kom precis hem med tåget efter en Väldigt intressant dag med gänget hos Aleborg. Alla var grymt trevliga och jag hade skitkul! Läs bloggen för att för att få reda på vad vi gjorde denna dag :) Serverhallen var pricken över i'et, väldigt kul att få se vad som ligger bakom aleborg rent tekniskt. Jag vill tacka Alla på Aleborg för en trevlig och intressant dag! |
Tackar :)
|
Ett stort grattis Brazzan, väldigt välförtjänt!
Snabbt bara =) Weblyx.se är på G, det är aleborg som jobbar på det förfullt (hoppas jag på) |
Tackar. Tar väl ett litet tag att få överlåtelsen aktiv, vi inväntar.
|
är det nya namnet Weblyx.se i såfall får dom nog ta bort texten där: Här kommer du snart att finna lyxiga erotikleksaker till hammafruar, ser inte direkt ut som ett webbhotell ;)
Man får iallafal gratulera dig |
:) weblyx.se är en domän som jag äger (eller snart) som Jarre har ägt. Har inte med Aleborg att göra över huvudtaget, förutom att själva weblyx sidan ligger hos aleborg. Men nu när du säger det så vore det bra om Jarre tar bort den sidan...
Tack :) |
|
Spännande månad för mig minst sagt :)
|
Stort grattis! :]
|
Tackar :)
|
Nu har weblyx.se dirigerats av dig brazzan, aleborg hade många överlåtelser att skicka in så de hann inte maila mig, men du hade kunnat omdirigera sidan för kanske tre dagar sedan, men nu är det löst ;)
|
jupp.... det är fixat.
|
Binero AB blev namnet va?
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:04. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson