![]() |
Fick ett sms imorse från en polare som sa att jag skulle söka på "slakthuset mc" på youtube.... Han var på efterfest igår och filmade en proper burnout med sin K800i :D
http://www.youtube.com/watch?v=44ySdGGR-G0 |
Citat:
|
den brann bra
|
Det sved i Eriks plånbok efter detta eller? ;) Dyrt att festa så att säga.
Mvh, Viper |
Citat:
|
Kom inte brandkåren? Galet mycket rök. Du får berätta hur det går med hojen sen, om det går på garantin eller hur han löser det.
|
Jobbigt att vakna dan efter med lite småont i huvudet, birasmak i munnen och 1st förstörd hoj.
|
rätt så mycket rätt åt han..
och jag hoppas cykeln verkligen blir dyr att reparera.. har lite småsvårt för personer som ska bränna gummi sådär bara för att det är roligt |
Citat:
|
En MC mindre på vägarna. Skönt.
|
Vilken jävla idiot...
|
I Båstad sprutar vi skumpa och i Nyköping eldar man motorcyklar...
Han har nog bränt mer än gummi i sina dagar, alla kretsar verkar inte sitta där dem skall. |
Undrar om han tror att försäkringsbolagen inte ser på YouTube
|
hehe....Coolness!....NOT
|
Citat:
|
Jag har inget emot vad han gör eftersom det är han själv som får betala. Men det som skrämmer mig är hans leende reaktion efteråt.
Grym hoj var det i alla fall.. |
ptja, har man råd att bränna däck sådär så antar jag att man har råd att pynta reparationer för biken. Way to go.
|
Fast i regel brukar man väl bara göra en sån burnout om däcket redan är slut och måste bytas oavsett. Jag tvivlar på att snubben budgeterat med att hojen skulle fatta eld... :)
|
Måste säga att den filmen gav mig ett gott skratt! :)
|
haha, vissa människor bevisar verkligen att det finns för mycket pengar. Eller så kanske problemet blir sen att det inte alls fanns några pengar.
Undrar vad man säger till försäkringsbolaget. "- Mjo, det var så här. Igår så skulle jag köra iväg, men bromsen låg i." "- Jaha?" "- Mjo, men då vart det lite varmt för motorn när den inte fick någon kylning." "- Så motorn har lagt av?" "- Ja det kan man säga, den brann lite. Men det är snabbt lagat =)" "- Okej vi skickar en kontrollant så får vi se." |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:42. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson