![]() |
En blocket kopia köpes.
Vill att en inlagd annons veriferas av annonsören via mail. Annonsören skall även ha möjlighet att ändra/ta bort sin annons. Annonsören skall kunna lägga in bilder. 5 st/annons med begränsad storlek på bilden. Möjlighet till att lägga/ta bort/redigera kategorier och dess underkategorier. Tror mycket väl ni förstår vad jag vill ha. |
FlestAnnonser.se är till salu....
|
Citat:
|
Det finns ingen humor i vårt erbjudande.
Kanske att det är "skrattretande" billigt, men det är i så fall det enda. |
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Tack, har hittat de jag sökte.
|
www.c4media.se säljer för 2495:-
|
Citat:
|
53,000,000kr
vs. 2,495kr jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken jag köper |
Flestannonser är ett varumärke med flera hundratals miljoner besökare om dagen. Det är rätt självklart vilken sida man väljer.
|
flera hundratals miljoner besökare? du är medveten om att sverige innehar under 10 miljoner?
Backa gärna det med lite statestik... |
Står det på Internet är det sant. Det är Flestannonsers motto.
|
För er som inte visste det kommer FlestAnnonser snart dessutom att lansera sin statsministerkandidat. Vår primära konkurrent är MedisonCelebritys (ö)kände Vladi.
Vi räknar med ett tufft och hårt statministerrace, det är en av anledningarna till att vi behöver stärka vår kassa. |
Kan inte bli bättre än så här heh
|
Jag skulle valt flestannonser, dom verkar seriösa och har som sagt en unik affärsidé med unikt content.
|
Hundratals miljoner besökare, jo det räcker ju att en person går på det så är det en lyckad affärsidé.
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:35. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson