![]() |
Såg precis att Aleborg skyfflar bort 1000 gratiskonton.
Ännu ett knep från vår vän Sulo? :) |
Konstigt, när jag kommer förbi första delen så står det "ATT BETALA 957,50:-". Är det så att man får ett gratis år och att man sen måste betala för det följande året? <_<
|
Det justeras i ett sista steg med en "Sommarrabatt 100%"-post. Tack! Erbjudandet kunde inte ha kommit lägligare, då föregående abbonemangstid hos Loopia löper ut nästa vecka :)
|
Oh, Kul! Beställde ett konto nyss, detta kommer verkligen bra när man precis letar efter host! :D
|
Härligt erbjudande! Någon som vet om domän ingår?
EDIT: Såg nu att det inte ingick, men grymt bra erbjudande ändå! |
nice nice, man tackar för tipset
|
Misstänkte att det var av allmänt intresse här på WN ;)
|
Synd att man verkar vara tvungen att beställa domännamn också =/
|
Citat:
|
Tack för tipset! Har ett fixat ett gratiskonto nu. Synd att de kör antingen PHP lr ASP.NET och inte både på samma som neno t.ex.
|
Åh, nu kom jag på att jag vill använda domänen jag köpte till kontot till ett annat webbhotell. är det svårt att fixa tro?
|
Citat:
Nja. Rent tekniskt sett så är det bättre att separera PHP (under UNIX) och ASP.NET (under Windows). Vi håller på att ordna så att våra kunder kan köra både UNIX och Windows i samma webbpaket. Citat:
|
Citat:
|
Om du hade läst på sidan står det vad du ska göra om du inte fått bekräftelsemail....
|
mejlar supporten istället
|
Mycket snabb och bra service, beställde ett konto och domännamn och hade allt inom 5 min.
Det ska ni på Aleborg ha en stor eloge för. |
Citat:
Tillägg: + startavgift likaså väl. någon som kan bekräfta? |
Citat:
|
Oooh.. massa mys! Tack Etuna :)
|
Citat:
|
Ok, tack Jonathan. Goaste nyheten på länge :)
|
Detta var perfekt då jag letat nytt hem för mina projekt, dock fungerade det inte så bra för mig :)
Betalade online med mitt Visa, pengarna drogs men jag blev redirectad till en felsida och ingen vet varför. Det är iofs bara domänen som ligger och "vilar" mitt paket kan jag ju använda men endå :/ |
Ett tillfälle bra som något att utvärdera Aleborg på antar jag, beställde ett konto till ett nytt projekt.
|
Citat:
|
Danke!
|
Gäller detta erbjudande om man tidigare varit kund med?
|
Citat:
*EDIT* Såg nu att du skrev tidigare, betyder det att du har vart kund och sagt upp kontot och ska bli kund igen ? isåfall har jag nog inte svaret, annars se ovan. Kan även passa på att säga att mitt tidigare problem verkar ha löst sig, antagligen var det en tillfällig fnurra på tråden. tack och bock, nu åker vi! |
Japp, har varit kund tidigare. Funderar allvarligt på att byta tillbaka, men det går inte tydligen att använda sommarrabatten.
|
Vi kunder med företagspaket borde också få sin del av kakan :(
|
Citat:
|
Trevligt! Bra att ha till SEO :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Verkar som om det är slut på gratis-konton. När jag är på steg 2 så står det att jag ska betala 909kr.
J*vla skit att man inte var hemma igår.... typiskt! :/ EDIT: Och självklart fick man inte se rabatten förrens på steg 3 ;) Tack aleborg, perfekt för mitt nya projekt :) |
Citat:
Ett års gratis webbpaket gäller även Företagspaketet. Om man inte har en domän registrerad sedan tidigare så tillkommer det en avgift för registrering av ny domän. |
Hahaha.
Gratis är grymt gott! Jag fick 30 st konton och bekräftelsemail i min beställning. |
Jag fick ingen faktura när jag skapade mitt företagskonto.
|
Citat:
Det konto som gäller nu är det konto som skapades först, dvs kontot med lägst kundnummer. |
Citat:
|
Tack för tipset. Passade mig perfekt då mitt konto hos loopia som beställdes gratis förra sommaren går ut om två dagar =)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:40. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson