![]() |
för er som inte redan vet om det så går det att köpa .info domäner från godaddy för 0.99 dollar ( + 22 cent )
kampanjpris har dock inte hittat någon själv som passar. |
Tackar bockar och bugar ;)
|
jag köpte precis en domän, dock va det lite knöligt att ta sig igenom hela köpprocessen,
riktigt amerikanskt systrem... "buy now, 30% off" bla bla.. men i slutändan blev det 1 dollar ändå :) |
Har handlat typ 100 .info-domäner där.
|
Jag tror att tierra.net fortfarande har info-domäner för $0.88, lite, lite billigare än $0.99. ;)
|
Hej,
Tycker .info verkar halvdissas av Google osv. Någon som inte håller med eller har mer kött på benen än mitt antagande? ;-) |
tackar, bra tips.. Har försökt hitta billigare men kan nog inte göra de. 0.88$ är helt otroligt.
|
Citat:
|
Har nu registrerat en .info för totalt 1.21$ *DOMAIN NAME includes $.22 ICANN fee per domain name per year
Inga av de koder (GoDaddy Promo Codes) jag hittade på internet verkade ge rabatt, men sak samma :P Verkade också vara en jättekomplicerad köp-process! Fick fylla i mina adressuppgifter 2 gånger och hoppa mellan 20 sidor minst! Dock så verkar det som om det ändå kommer kosta 10 dollar att förnya den om ett år, stämmer det? |
Det går snabbare andra gången på Godaddy.
Givetvis kommer man få betala fullpris nästa år. |
Citat:
är det inte som NIC-SE kampanjen att om man inte betalar fakturan så det ända som hädner är att man blir av med domänen? |
Kan även passa på och nämna Yahoo som erbjuder .dom domäner för $1.99.
http://smallbusiness.yahoo.com/domai...OVMTC=standard |
Citat:
|
Citat:
|
Nej normalt sett premieras inte .com eller .se eller .org osv. Även om jag har viss föraning om att det kan ske i vissa SERPar.
Däremot är det en väldigt stor fördel när det gäller klick. Fler klickar på en .com domän än en .info domän, som dessutom inte går att marknadsföra "offline". .Info-domän erbjudandet var i övrigt lite intressant. Jag har just nu massa pengar över på mitt paypal-konto.. går det att betala med det på Godaddy eller någon annan billig domänregistrator? Någon som vet? |
Citat:
Det kanske kan vara något?. Jag har ingen erfarenhet av dem själv, men jag var ute efter att spendera lite överskott själv genom paypal, då jag fann sidan. |
name.com tar $1.99 för .info och man kan betala med PayPal.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:58. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson