![]() |
|
Jag kan inte se någonstans på hemsidan att det skulle vara gratis fast detta inlägg precis har gjorts.
|
Citat:
sen står det på fakturan i slutet av köpet domän 190 kr rabatt -190 kr summa:0 kr |
Tackar!
Det står så här efter att man registrerat: Citat:
|
Citat:
jag funderade lite på varför inte domänen registrerades direkt, det kan juh förklara det hela :) |
fungerar det precis som idn domänerna, så att när det har gått 1 år och man inte betalar avgiften så blir domänen avregistrerad och ledig igen?
|
undrar lite hur kampanjen funkar,
registry EU är juh en ÅF, ingen annan kör juh denna kampanj? |
Obs! Deras e-post med lösenord hamnade i min spambox, så kolla där för säkerhets skull.
|
tänk på att det är 1 per kund inte 1000st
visste man detta så skulle man inte ha reggat flera stycken |
Det står 30€ när jag checkar ut. Men bannern är kvar?
|
rättså najs kampanj..
jonathanS: kan inte ni köra en sån kampanj på loopia med? :) |
Citat:
|
Tack för tipset. Har tecknat en domän....:)
|
Citat:
men jag kan hålla med dig skulle vara najs om loopia kör en sådan här kanpanj fast med .com eller någon mer atraktiv domän |
Citat:
Det beror på vad du skall ha domänen till. .eu domäner är kanon om man vänder sig till den europeiska marknaden, Tror inte jag vill ha .se då :) |
Citat:
|
riktigt fint var det, dock är ju inte fantasin den bästa en söndag (bakfull).
Vågar inte riktigt gå ut med vilken domän jag reggade innan allt är klart, men ni får gärna skriva vilka fynd ni gjorde =) (om ni fått klarbesked att dom nu är reggade givetvis). //7 |
Tack för infon!
Funkade perfa! |
Citat:
vilket företag skaffar bara .eu adress till sitt företag då är dom fan korkade, det samma gäller .biz, lika knäppt att andvända och helt fantasilös |
Tror inte latexgumman förstår värdet på domäner, helt.
|
Citat:
http://www.webmasternetwork.se/index.php?s...ST&f=16&t=19271 |
Hej, tänkte köpa ett domän man jag undrar man binder väl sig inte till något som man får lov att betala senare? Svara snabbt snälla innan söndagen är slut =D
|
Citat:
Dock vet jag inte om man i detta fall måste ansöka om uppsägning eller om det går att bara inte betala fakturan (som med .se domänerna) |
Okej men när man sökt på ett domännamn då och det finns ledigt ska man bara skapa ett konto då eller? Det står ju ingenting om att det är gratis heller.
|
Citat:
Citat:
|
Okej har reggat ett nu tack för hjälpen =)
|
Jag har varigt i Åre och hejat på Anja! Alla ansökningar är verifierade nu och reggade.
PS om det var någon som åkte upp i 8:mana liften i Åre så satt jag under toppstugan och klickade på ok knappen under dagen :-). 35 minuter kvar... Det finns några gratis domäner kvar ... |
Synd att goplay.eu är upptagen bara...
|
Citat:
|
Varför funkar inte adressen? Står ju bara sidan kunde inte hittas
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:15. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson