![]() |
Roligt att titta på domänannonser på Blocket...
225 tkr för två nyreggade idn och en "vanlig" känns överkomligt... |
haha undra om han får dom sålda
|
Vi investerade i snickare.com (dock prutade vi ner till 85.000 :-) Renovering och utbyggnad av hushåll är hetare än någonsin och en annonsportal för alla hantverkare är känns helt rätt.
|
Väldigt kul att det har börjat dyka upp domännamn på blocket!. Någon som vet någon mer bra köp och säljsida för domännamn?, både svenska och utlänska.
|
Nått annat som är kul är folk där som tror dom ska få minst 225kkr för sugiga IDN domänanmn.. som är reggade 2006-07-*. Märks att folk försöker blåsa varandra om man kollar runt.
|
Citat:
Hahaha! |
Citat:
Ebay går det annars att hitta de mest besynnerliga namn på 20+ tecken för ockersummor men alldeles oavsett så är kanske annonser här och där ett sätt att komma upp högre i sökmotorerna? |
Kan det verkligen finnas någon som lyckas sälja en domän på blocken för dessa priser?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Intressant iallafall, samma idé som www.hus.se ni tänkt eller ? mvh |
Citat:
Blocket |
85 000 för ett svenskt namn .com, är det bara jag som känner lukten av tjurbajs?
Nyreggad postare dessutom... Hmmm. Jag har presenttips.com (ej .se) vilket borde vara ett någotsånär hett ord. Fick budet 1 000 kr för den. Kanske borde lägga upp den på blocket :) Men vad vet jag, vissa verkar av någon anledning marknadsföra sin .com-sida istället för sin .se-sida... Edit: Hehe, den här var rolig också: http://www.blocket.se/vi/10319767.htm?ca=11_s En ej nersmutsad sida! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:22. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson