![]() |
Med fyverkerier för 6800:- önskar jag er alla ett gott nytt år :D
Ha ett härligt år! http://www.sr.se/diverse/appdata/isi...63_356_237.jpg |
Inga raketer för mig men avslutade precis en trevig middag med hummer som huvudrätt så är rätt nöjd jag med.
Gott nytt till alla glada entreprenörer! //Andreas |
Gott nytt från sjuka familjen Johansson.... Inget stort firande här :(
|
Eftersom jag har en hundvalp på 5 månader kommer det bli spännande att se hur han kommer att reagera när det smäller som mest.
Men gott nytt år iaf! :) |
Blir firande vid midnatt.
Vi firar ju inte jul nästan, så för oss är detta årets största fest ;) |
Någon som lämnat ett nyårslöfte och vågar avslöja det?
|
Blir till att satsa på Beach 07 för mig!
|
Beach 07 för mig med, samt att organisera mina verksamhter bättre och skaffa mig ett kontor.
//Andreas |
gott nytt =)
|
Gott nytt år!
Har precis avnjutit en härlig trerätters middag med inbakad oxfilé som varmrätt. Nu är det bara skumpan och raketerna som saknas. |
Bärsen och cider (för de riktigt tuffa) avnjutes just nu, gott nytt år på er :).
Och sov bort hela dagen imorgon. |
Gott nytt år på er alla. Hoppas det blir ett bra år detta också..
|
Gott nytt år
|
Nu är det alltså nytt år!
Ha det så bra allesammans! Detta kommer att bli ett bra år! ;D |
Ha en underbar år 2007 samt att år 2007 blir betydligt bättre än år 2006.
|
Gott Nytt År!
|
Gott nytt år! :)
|
Gott nytt år på er!
|
Citat:
|
Gott nytt år :D
|
Citat:
Med tanke på hur otroligt bra december har vart så är saken kirrad, någon annan som haft en riktigt bra decembermånad vad gäller adsenseinkomster? Jaja, en riktigta bra nyårsafton hade jag också och lagom full vart man :) Gott nytt år tillönskas alla! |
Gott nytt år alla!
Precis kört hem från "mitt i skogen" här i Skåne... orkanvinder råder... fick köra helt andra vägar pga nedfallna träd på vägarna... en ny Gudrun? |
Lite seg, men bättre sent än aldrig - Gott Nytt År! :D
|
Gott nytt år!
|
Gott Nytt År!
Nyårslöften: Börja träna, leva sundare, jobba effektivare... ;) |
ett bättre sent än aldrig, Gott Nytt År! Nyårslöften däremot är inget jag tror på, så jag har lagt ner det.
|
Så. Vem har gjort bort sig bäst nu då?
|
wow.. det är en skön baksmälla efter att ha varit full i 16-17 timmar
|
2 bifogad(e) fil(er)
Själv firade jag 12-slaget barfota på stranden med familjen och en flaska Champagne.
Otroligt stämningsfyllt med alla fyverkerier och stigande brinnande papperslyktor. Gott Nytt År! //Mats |
Gott nytt år!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
"Alltid vara värst..." Thailand är väl idag som Kanarieöarna var för 10 år sedan, "alla" åkte dit... //Mats |
Well med tanke på dagens s k vinterväder tycker jag Mats gör helt rätt - och instämmer lite i Kanarieöarna-referensen. Egentligen anser jag ju själv att det nyår (precis som julen) skall firas på en kall plats med mycket snö, dessvärre klarar merparten av Sverige inte längre att leverera den upplevelsen så funderingar på ett firande på annat håll är helt klart igång.
Fast jag ger nog Sverige en chans till :) Gott Nytt År så klart !! |
Jag satt vid tolvslaget på ett plan fast i Hanoi, då en passagerare vägrade låta sig avlägsnas. Nyårsdagen blev ett antal timmar på Charles de Gaulle, på grund av missat anslutningsflyg. Air France tappade dessutom bort mitt bagage. Gott nytt år!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:10. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson