![]() |
Loopia erbjuder kostnadsfritt webbhotell i 1 år!
Endast idag. Gäller första faktureringen vid beställning av årsabonnemang. http://www.loopia.se/ Min fråga är följande: Då det inte står något om att man får använda detta erbjudande till flera domännanm som man har på Loopia DNS, ska man anta att man får göra det då? |
Alla sitter inne och firar jul. Inte en själ som kommer ta del av detta fantastiska erbjudande?
|
Känns inte så fantastiskt när det saknas mysql.
|
Citat:
|
Mmm, MySQL är en extratjänst som kostar 112.50 i startavgift plus 32.50 i månaden.
Men det var väldigt snällt av dem iallafall. |
Loopia -> Webbhotell -> Extratjänster
MySQL, med phpMyAdmin 112,50 kr start, 32,50 kr / mån Visst, det är bra för Berit och Görgen. Men de sitter nog inte och kollar på webbhotell i denna timma. ;) |
MySQL är en extratjänst... än så länge.
|
Sådär... Nu har man ett ställe där man kan ha några mailkonton ;) Så fick det bli en domän i samma veva :)
|
Lägg märke till att företagspakatet också är gratis. Har nu över 310 domännamn och 5 (eller är det 6?) webbhotellskonton hos Loopia :)
|
Mycket bra för seo, koppla en massa idn-domäner till sitt konto och sen börja skriva lite databasoberoende innehåll...
Tack loopia! |
Slog till på ett konto och IDN domän :) Ska bli intressant att prova loopia.
|
well, få ladda delar av siten från separat konto på svensk server är väll aldrig fel...
Blev Företagspaket UNIX, med domänen åäö-gonte.se |
Kom ihåg att säga upp erat konto 90 dagar innan det tar slut bara, annars blir det dyrt. Jag har för mig det var 90 dagar. Jag hade ett förra året och hann säga upp det i sista minuten, annars hade det kostat lite över 1100:-.
|
Citat:
True, true. Tänkte på en sak, om man beställer idag & efter man fått kontot aktiverat, kan man då skicka in en uppsägning men att kontot ändå går ut efter ett år? :P |
Citat:
|
Känns som syftet med denna marknadsföring eller detta "erbjudande" är att skicka inkasso på folk som glömt säga upp sig i tid. :D
God jul på er alla förresten :lol: |
Citat:
|
Satan att man missade det med en kvart:D
|
Citat:
|
Haha, så sant så!
|
hehe, o nu kör de mellandagsrea 70%...
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:31. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson