![]() |
...tjejer är helt galna ;)
http://youtube.com/watch?v=ZdHpYMR4ljY GraveyardTricks (1 week ago) What the hell am I supposed to do now? Am I expected to just go on and live my life after watching that? |
haha, någon som går på nått :)
|
påminner om en viss ms-chefs framträdande...
|
Eller en viss Oprah kanske?
|
Hur sjukt som helst, att det finns människor (kvinnor) som tror att naturprodukter verkligen förändrar huden genom att smörja på lite.
Haha. |
Stod det inte Vaseline på burken? Och den kostade $100... Sånt köper man väl för $2 i en mindre snygg burk :D
"Kul" ändå att se en osminkad Tyra - eller...? |
Hade ett djur haft samma beteende hade det avlivats.
|
Alltså... kvinnor är verkligen speciella vad gäller banala prylar!!!
OCh shit va Tyra ser läskig ut utan alla sina produkter i facet! |
Har för mig hon talade om i en intervju efteråt att det var för att hedra sin idol Oprah Winfrey som hon gjorde så.
|
Attractive, sane, available - Pick two.
Fast med Tyra kanske är en nitlott på alla punkter :) |
Jag förstår inte. Jag skulle aldrig någonsin kunna framträda mig själv på det där sättet. Det är helt.. nä.. det går bara inte..
|
Citat:
Stylingkit till bilen med små blinkande lampor under kofångaren eller i vindrutan, kromade navkapslar, säsongsbiljetter till fotbollsmatcher för att kompensera att vi aldrig blev uttagna själva, tröjor för svindyra pengar bara för att det står zlatan på ryggen och inte tusan är det kvinnor som bär Björn Borg-kalsonger. Bara för att nämna några banala saker, det finns många fler. |
Citat:
och navkapslar..? heter det inte fälgar :D samt zlatan.. usch nu fick jag en hemsk sommarlåt på huvudet :( |
Citat:
Citat:
|
Känns ganska tillgjort...
|
Kul att hon driver med hela branchen sådär. Till och med burken var pimpad med fake diamanter. :D
|
Detta verkar vara fake men man vet ju aldrig.. :blink:
Rent allmänt ser man rätt ofta i amerikanska program att de ger saker till studiopubliken. Ofta brukar programledaren stå o prata om hur bra den här grejen är. Finns det några gränser i USA mellan själva programmet och reklam egentligen? :D Lär ju kosta duktigt med pengar i produktplacering |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:54. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson