![]() |
Tradedoubler är nära att köpas ut från börsen. Ett bud ligger på bordet och företagets styrelse kommer under söndagen att ha ett styrelsemöte där ett beslut i frågan kommer att fattas. Nyckelfrågan är budpremien och om budet negligeras riskerar aktien att rasa.
Mer info på E24.se |
Hoppas att om köpet går igenom att det sker radikala ändringar åt det positiva hållet.
|
Citat:
|
Och det företag som lagt budet är?
|
Intressant med tanke på att Aftonbladet nyligen hoppade av Tradedoubler...
|
Kanske skyndar sig att sälja när det börjar gå nedför. Eller så hypar de för att Aftonbladet hoppat av.
|
Citat:
|
Rätt logiskt : köparen måste vara ett amerikanskt företag.
Google? Kanske men tvekar då det inte faller i deras kategori av verksamhet. Valueclick ? Större sannolikhet... |
Citat:
|
robertsson: Word!
Vi vet alla att jorden snurrar runt WN. |
Citat:
//Andreas |
DI spekulerar att det är ValueClick, Google eller Yahoo som bjuder på TD.
För övrigt är TD's annons och tracking system helt ner sedan nån timme... |
Skumt.. det var inte TD som var nere utan min dator vill inte längr ta emot TD cookies... Undrar varför?
Bad Request Your browser sent a request that this server could not understand. Size of a request header field exceeds server limit. Cookie: TradeDoublerGUID=2723eb6619e07c7a05a99fdae0e0c16c; TD_EH_0=7Hx*... |
Citat:
/Jimmie |
Citat:
Det var inte exakt samma fel utan något om att GET exeeds size. |
Citat:
Citat:
|
Fortsätt offtopic-utvikelsen om olika felmeddelanden... Nu fick jag det igen, så här såg mitt ut:
Citat:
|
Känns som den är övervärderad..
|
Tradedoubler: "Vi för inte längre några uppköpssamtal"
Tydligen inte aktuell längre. Källa: http://www.e24.se/dynamiskt/it_telekom/did_14284083.asp |
Att TD var snabba att dementera har inte förbigått ngn?
|
Hoppas på det bättre, tradedoubler har fungerat fint för mig tidigare och skall inte klaga.
Bara jag som tycker att aftonbladet vräkt på med reklam på deras hemsida det sista halvåret? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:05. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson