![]() |
Nu är det dags för Dreamhack igen. Denna gången är det Winter 06 som kommer att hållas.
Vore kul om Jönköping har mer snö än vad vi i Göteborg har. Någon mer från WN som skall dit? |
Jag är där på fredagkvällen..
|
Jag skulle dit, ansökte till crew och blev godkänd och allt, men sen fick jag jobb så det sket sig.
Så nu blev det ingen DH resa för mig. 750:- för en biljett är lite väl dyrt, men är faktiskt värt det! Hade varit skönt att vara där på DH-winter istället för summer då det är c:a 40 grader inomhus. /empty |
Jag har aldrig varit där, hade varit kul att åka och titta på blizzards WoW beta visning.
|
Varför ska man betala 750 kronor? Väl dyrt....
|
Kostar inte riktigt 750:-
Jag brukar vinna tillbaka biljettpengarna i form av scene/annat, så det går jämt ut. |
Citat:
|
Såg btw patrikweb för någon timma sedan...
|
Citat:
|
Ska dem inte pröva på att hålla dreamhack i Stockholm någon gång :P
|
Haha jo. Men det är dreamhack just nu alltså? När slutar det då?
|
Söndag.
|
Haha Patrikweb är störtskön. Han är typ den enda som går i Kostym på DH. :]
Fan vad jag vill dit. Är så jävla sugen........ och vägra dra på Summer.. to hot så nu får man vänta 1 år. Garanterat dit nästa år.. /empty |
Jag finns på plats hela eventet. Sitter i Telias monter. Är ansvarig för Gamingeye Female tournament. Är ni på plats och har lust att swe vem jag är så kom hit :)
|
Jag är nog också på nästa år!... :)
|
Jag var också på G att åka. Blev dock inget av det, orkade inte fixa biljetter och så. Nästa år åker jag nog.
|
Jag var förbi Dreamhack/Elmia förut (utanför) när jag skulle lira lite badminton (Racketcentrum ligger precis jämte). Såg ett hundratal fjortisar som kom från Willys-hållet och hälften bar på ett eller flera flak Coca-cola. ;)
|
Citat:
Var själv på Willys och handlade ett flak, men jag gjorde det snyggare än alla andra. |
Jag ställer ut på DH tillsammans med istheshit.net, för er som är där så är det vi som delat ut dreamhack.istheshit.net knapparna ... kom gärna förbi vårt bås och hälsa (fråga efter Mikael).
Vi kommer nog ha hunnit komma fram och satt upp båset vid ca kl 17:00 idag fredag. |
1337pm har då alltid väldigt mystiska svar att ge till.
Jag som tyckte jag själv var lite för knäpp :-) Säg någon gång då han inte har kostym, han sover väl med den på? |
Citat:
|
Citat:
Väldigt mystisk mening dock, som blivit "så känd". Men men, inte DH det där inte.. Lite DH logs som får mig att undra vad de håller på med där: [17:09] <Syserror> tote: kk kommer nu [17:13] <pasen> hihiih [17:36] <ThA_mAn> haha [17:36] <ThA_mAn> låter roligt :) |
Mattias.. man träffar folk från Trollhättan som vill duscha med en naken (och man vet inte om de menar allvar eller inte). Käkar koffeintabletter och låter bli att sova tills man sitter och skakar i ett hörn. Spränger hemmagjorda bomber och går omkring på den lokala mcdonaldsen iförd sparkdräkt och clownnäsor. Byter exploits och warez. Spelar joel-bitar-themet på högsta volym på sin stereo på repeat (och stereon krävde minst ett flak själv att frakta upp). Man kastar diskus med programvarorna som telia och microsoft delar ut. Man kodar demos med sublima gayporr-bilder inkodade med liiite för lång visningstid för att de skall vara verkligt sublima och mutar alla sina bordsgrannar att rösta på demot med porr. Man ddosar gameservrarna i finalerna tills slagsmål utbryter mellan deltagarna och game-arrangörerna (min personliga favvo).
ELLER SÅ ÄR DET SÅ ATT DREAMHACK VAR BÖRJAN PÅ SLUTET?! (har aldrig varit på dreamhack och kommer troligen aldrig att åka). |
Citat:
Palmik -> kul att prata med dig :) |
Citat:
|
Var där och tog en knapp...men hälsade inte...skulle precis dra! :)
|
Japp, var där.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:57. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson