![]() |
Jag reggade domänen Ki l b äcken. se så finns det Kilbäcken Fastighetsutveckling som äger www.k i l b a c k e n . s e.
Har dom rätt att stämma mig. Företaget som har Kilbäckens Fastighetsutveckling heter Allokton. |
Citat:
|
hehe :) kilbäcken är ett ett område här i Uddevalla som tex Hammarkullen i Stockholm så det är knappast nått företag eller så.
Hur mycket ska man kräva av dom då ? för att sälja domänen till dem. |
Du ska nog inte kräva något.... köpte du den bara för att sälja den till dom eller vad?
/empty |
Jag köpte den för att det är ett område i Uddevalla som heter Kilbäcken.
|
Citat:
Citat:
/empty |
Jag avreggade domänen istället.
Orkar inte tjata med föreningar lr företag ;) |
/ignore *!renkis@*
|
renkis = naim om ni missat detta
|
Citat:
Jag har inte gjort något så ? :S |
Citat:
Att någon skulle kunna "kräva" ett domännamn är helt felaktigt och med risk för att bli tjatig: Det är vare sig olagligt eller i strid mot några regler att registrera och inneha ett ledigt domännamn under de toppdomäner som tillåter "först till kvarn". När det gäller domäner under .se så förtydligar även IIS detta genom att skriva att "Någon möjlighet till förtur eller reservation av domännamn finns inte." Så ett konkret svar till Naim - Allt beror på din avsikt med domänen ! |
Citat:
|
Citat:
Offtopic = alltinggratis inlägg som postades : Nov 22 2006, 15:59 Hur fint ser det här ut när alla postar massa helt onödiga inlägg.. Samma gäller Kers som verkar tro han är rolig. Citat:
mvh |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:09. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson