![]() |
Här har ni ett skönt lir för den välbehövliga jobbpausen.
http://www.zanorg.com/prodperso/jeuxchiant...s/doublejeu.htm Upp till WN-kamp! Mitt rekord:32,35 B) |
Försök hålla bollen i luften så länge som möjligt, utan att den undre bollen ramlar ner ifrån balans-brädan.
|
Huga... det gäller att ha tålamod... men sånt har man inte kl 01:49 :)
12 sekunder, that's it, sen stängde jag ner sidan innan jag hotade datorn i väggen ;) |
34.675
|
Citat:
|
hmm, 29.35,
|
40.36 fick jag
|
You are my king. Har bara kommit till 35.
Gäller att få bollen i mitten innan den börjar flyga som fan |
21 sekunder. Hade velat ha lite studsstatistik också.
|
Shit vad svårt det var, återkommer om några timmar med en häppnadsväckande resultat!
|
17 sekunder. Svåååårt! Men nu får det vara slut lekt, back to work!
|
22.007 Det var riktigt svårt!
|
F..n ta dej hatar sådant här,,,,,, där gick en timma av mitt liv hahahahhah
runt 20 sek..... |
Citat:
Värsta är att jag smyger tillbaka för mer försök.. |
34.812
|
27 sekunder...
|
Visserligen är mitt rekord slaget med sex sekunder av någon annan från Betapetforumet, men här är ändå en film av mitt rekord för att undvika misstankar om mytomani. ;) Inspelat med HyperCam 2 för den intresserade. (Nån som vet ett bättre/gratis program för liknande ändamål förresten?)
40.36 sekunder |
koala. Bra! Mästerspelare in action, får träna lite nu.
Haha, så ser man hur muspekaren direkt rör sig till Rejouer! :D |
Grrr! Bara 20! Nu får jag träna resten av kvällen :)
|
34.112 Tyckte det drygaste var att musen hamna utanför spelplan hela tiden.
|
Sneaky: Håller med. Funderar på om man kanske skulle kunna öppna flashfilmen i ett eget jättestort fönster :o
|
40,25
|
Citat:
|
Tog mig tid att köra lite och bästa scoren blev 44.685 sekunder, dock tog det runt 40 minuter eftersom jag testade optimera upplösning och sensitivityn. Tyvärr är jag inte alltför duktig på franska så jag körde på den engelska versionen vet inte om det påverkade något med farten osv. :ph34r:
hxxp://img297.imageshack.us/img297/8462/dasdsayb8.png |
Woho. Inte direkt bäst tid här än, men 41,565, grymt stolt :) Satt nötte länge förut, men sen tog jag avbrott en 4 timmar. Hjälper nog bättre att vila än att spela ;)
|
Ni är galna... jag gav upp redan efter 12 sekunder :)
|
47,295 :D
Dock är texten på bilden lite vilseledande. Varken fusk eller någon form av tweaking var inblandat vid rekordförsöket B) Screenshot |
Tips: Om man öppnar swf-filen i ett eget fönster och ändrar dess upplösning till exempelvis 1280x300 eller något liknande väldigt långsmalt så går det att röra sig mer i sidled ==> pinnen kan vridas flera varv! Öppnar för intressanta bolltrix, dock pajar detta spelet rätt rejält... Borde göra en ny version med lite bättre begränsningar... :)
|
Finns ett intressant bolltrix som även går i vanliga rutan. Har råkat ut för det ibland, men vet inte riktigt hur man återupprepar. Men en boll som faller utom räckhåll kan då "hoppa" upp igen. Någon bugg, men snyggt om man lärde sig hantera :P
|
40.422 sekunder. Några försök till!
Musjäveln hoppar utanför hela tiden.. /empty |
Underbart när man hittar spel som baseras på enkla men smått geniala spelidér.
Det är ju sånt man själv letar efter. Det tråkiga är att många kunder som vill ha spel inte fattar något utan helst vill ha frågesporter för det känns mest seriöst :-) |
35,8 :D offrat ca 30 minuter av mitt sketna liv på detta spel ;)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:15. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson